۲۳ آبان ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۵۸۵۰۵۱

همایش ملی «اندیشه‌های فلسفی و کلامی علامه طباطبائی(ره)» برگزار می‌شود

همایش ملی «اندیشه‌های فلسفی و کلامی علامه طباطبائی(ره)» در محورهای چهارگانه فلسفه اسلامی، کلام، منطق و تفسیر آبان ۹۸ برگزار می‌شود.
 همایش ملی «اندیشه‌های فلسفی و کلامی علامه طباطبائی(ره)»

به گزارش خبرگزاری رسا،  فراخوان مقاله همایش ملی «اندیشه های فلسفی و کلامی علامه طباطبائی(ره)» اعلام شد.

محورهای این همایش عبارت از فلسفه اسلامی، کلام، منطق و تفسیر است. محورهای فرعی این همایش نیز مشتمل بر آراء فلسفی علامه طباطبایی(ره)، ابداعات فلسفی و عرفانی علامه طباطبائی(ره)، بررسی تطبیقی دیدگاه فلسفی علامه طباطبایی(ره) با دیگر فیلسوفان و نقدهای علامه بر مکاتب مختلف فکری در محور فلسفه، آراء کلامی علامه طباطبایی(ره)، نوآوری‌های کلامی علامه طباطبایی و بررسی تطبیقی دیدگاه کلامی علامه با دیگر فیلسوفان در  محور کلام، منطق قدیم و اندیشه های فلسفی و کلامی علامه طباطبایی در المیزان نیز از محورهای فرعی این همایش هستند.

مهلت ارسال متن کامل مقالات یکم تیرماه سال ۹۸ و تاریخ برگزاری ۲۹ آبان سال ۹۸ است. به همه پژوهشگران می‌رساند پس از ثبت مقاله خود باید با مراجعه به کنترل پنل خود برای هر مقاله دو فایل به شرح زیر ارسال کنند: فایل چکیده مقاله در فرمت word و اصل مقاله در فرمت  word. تنها هنگامی که هر دو فایل بالا ارسال شد وضعیت مقاله شما به حالت «دریافت مقاله» تغییر می‌کند و جهت ارسال برای داوری آماده می‌شود. عدم ارسال هر کدام از فایل‌های اعلام شده تا مهلت مقرر باعث عدم ورود مقاله به مرحله داوری می شود.

سایت همایش به نشانی  conf.birjand.ac.ir/tabatabai  و تلفن تماس دبیرخانه ۰۵۶۳۲۲۰۲۲۰۳ داخلی ۵۲۵و۶۲۴ است.

دبیرخانه در بیرجند، انتهای بلوار دانشگاه، پردیس شوکت آباد، دانشکده ادبیات و علوم انسانی، گروه فلسفه و کلام اسلامی واقع است و محل برگزاری هم بیرجند، دانشگاه بیرجند خواهد بود.

 ۱۳ آبان ۹۷ نخستین نشست هماهنگی همایش با حضور اعضای گروه فلسفه و کلام اسلامی دانشگاه بیرجند و دبیر علمی و اجرایی برگزار شد./۹۹۸/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات