۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۸
کد خبر: ۵۸۵۰۴۰
دریادار سیاری:

برای مقابله با هر تهدید دشمن برنامه خاص داریم

معاون هماهنگ کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه وضعیت در بحث دفاع از کشور در ابعاد زمین، هوا و دریا مطلوب و آمادگی لازم فراهم است.
امیر دریادار سیاری

به گزارش خبرگزاری رسا، امیر سرتیپ دریادار حبیب‌الله سیاری در حاشیه برگزاری اجلاسیه دانش‌آموزی کنگره 3000 شهید استان قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خوشبختانه وضعیت بسیار خوبی در بحث آمادگی دفاع در ابعاد زمین، هوا و دریا داریم.

وی بیان کرد: امروز در تمرینات و اقدامات رزمی که به عمل می‌آوریم توانمندی‌ها را مورد آزمایش قرار داده و با استفاده از تجربیات 8 سال دفاع مقدس مبتنی بر فناوری روز، تهدیدها را رصد و شناسایی می‌کنیم و برای مقابله با هر تهدید دشمن برنامه خاص داریم.

سیاری تصریح کرد: یکی از دلایلی که دشمن تا بن دندان مسلح  جرات حمله و تجاوز را ندارد، وجود آمادگی در کشور است.

معاون هماهنگ کننده ارتش با اشاره به تحریم‌ها در حوزه دفاعی تصریح کرد: ایران از آغاز انقلاب تحریم بوده و به این تحریم‌ها عادت داریم و در همین تحریم‌ها  توانستیم تجهیزات موردنیاز چرخه دفاعی از جمله ناو، زیردریایی، ناوشکن، موشک، انواع پهباد، سامانه پدافند هوایی، هواپیما و تجهیزات فضایی تولید می‌کنیم.  تولید این تجهیزات زیر فشار تحریم‌ها بوده اما با افتخار، ابتکار و خلاقیت به این امور دست یافته‌ایم.

سیاری گفت: کنگره ملی 3000 شهید استان قزوین با این گستردگی کار ارزشمندی است به ویژه حضور جوانان و دانش‌آموزان که قشر مورد تهدید دشمنان هستند، آشنایی این نسل باید با تاریخ انقلاب و دفاع مقدس و چگونگی رسیدن کشور به این نقطه از پیشرفت حائز اهمیت است.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات