۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶
کد خبر: ۵۸۵۰۳۹
رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین:

اثرگذاری خون شهدا در همگرایی مردم و مسئولان تجلی می‌یابد

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین گفت: اثرگذاری بالای خون و روح شهیدان در جامعه می‌تواند سبب همگرایی و هم افزایی در میان مسئولان و مردم می‌شود.
حجت الاسلام فاطمی نسب

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب در حاشیه کنگره ملی بزرگداشت سه هزار شهید استان قزوین که در سالن نمایشگاه های بین المللی استان قزوین برگزار شد با اشاره به اینکه شهدا سبب وحدت در جامعه اسلامی می شوند، اظهار داشت: با نگاهی به سیره و روش شهدا و با عمل به وصیت نامه های آنها می توانیم با وحدت و اتحاد در جامعه زندگی و روز به روز موفق تر شویم.

وی افزود: اثرگذاری بالای خون و روح شهیدان در جامعه می‌تواند سبب همگرایی و هم افزایی در میان مسئولان و مردم می‌شود که این مهم تاثیر بسیاری را در رشد و پیشرفت کشور دارد.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین عنوان کرد: خون شهیدان می‌تواند تمامی اقشار جامعه و تمامی احزاب و جناح های سیاسی جامعه را به مسیر درست که همان مسیر ولایت فقیه است راهنمایی کند که این مهم نشان دهنده اثرگذاری بالای شهدا در جامعه است.

حجت الاسلام فاطمی نسب خاطرنشان کرد: برگزاری کنگره ملی بزرگداشت شهدای استان قزوین فرصت مناسبی است تا بتوانیم با آشنایی هر چه بیشتر این شهیدان آنها را به عنوان الگو و اسوه خود قرار داده و مانند آنها اقدامات مختلف را انجام دهیم.

رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قزوین با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه "اگر پیام شهدا را درست بشنویم، گرایش به شرق و غرب از بین ما می‌رود"، تصریح کرد: با نگاهی دقیق به زندگی شهدا می توان استقلال، اتحاد، روحیه برادری، مجاهدت و سایر اخلاق های پسندیده را به دست آورد که اگر این نکات در جامعه ما ساری و جاری شود شاهد رشد و تعالی هر چه بیشتر مردم و مسئولان خواهیم بود.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات