۲۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۸
کد خبر: ۵۸۵۰۱۴
حجت الاسلام والمسلمین مجد:

مردم انقلابی ایران زیر بار ذلت مستکبران نمی‌روند

استاد حوزه علمیه رییس جمهور آمریکا را یک انسان خبیث و ضعیف خواند و گفت: زورگویی‌های ترامپ و محقق شدن خواسته‌های نامعقول آن در کشور بیانگر ضعف برخی سیاسیون است؛ مردم انقلابی ایران زیر بار ذلت مستکبران نمی‌روند.
مجد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین مجد استاد حوزه علمیه، شب گذشته در مسجد جامع غدیر، گفت: مناسبت‌های اسلامی به ویژه شیعی را باید قدر دانست و مراسمات و جشن‌های آن را با عظمت و ابهت برگزار کرد.

وی امامت را مهمترین مساله دین اسلام بیان کرد و ادامه داد: تنها راه مقابله با فساد و ناهنجاری‌ها تبلیغ و ترویج فرهنگ مهدوی است.

حجت الاسلام والمسلمین مجد با بیان اینکه جامعه مهدوی عاری از فساد و ناپاکی‌ها است، ابراز کرد: اعتقاد به مهدویت اگر در جامعه تقویت شود دیگر کسی شاهد رانت خواری، اختلاس و مشکلات اقتصادی نخواهد بود.

استاد حوزه علمیه ادامه داد: مجازات علاج ناهنجاری‌ها و معضلات اجتماعی نیست بلکه فرهنگ سازی و تقویت باورهای دینی مهمترین عامل برای رفع آسیب‌های اجتماعی به شمار می‌رود؛ بی دینی دلیل اصلی مشکلات جامعه بشری است.

وی تبلیغ فرهنگ مهدویت را یاری دین خداوند بیان کرد و افزود: مردم و مسؤولان در ترویج فرهنگ مهدویت باید جدیت داشته باشند. اگر مدیر، وزیر، کارگزار و مسؤول شایسته می‌خواهیم باید به مساله مهدویت توجه کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین مجد در ادامه بیان داشت: اگر مساله مهدویت در جامعه نهادینه شود و اهداف جامعه در مسیر حق قرار گیرد به طور قطع خداوند امر ظهور را محقق می‌کند و این سنت الهی است که قبل از ظهور باید زمینه آن مهیا باشد و این نصرت الهی به جامعه مهدوی است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه گناه و معصیت مانع امر ظهور است، گفت: گناه و انحرافات بزرگترین دلیل در تاخیر امر فرج است زمینه ظهور با فساد و تباهی محقق نمی‌شود از این رو همه جهان باید آمادگی ظهور را داشته باشد.

وی رفع مشکلات بشر را در گرو ظهور امام زمان(عج) دانست و ابراز کرد: مهمترین وظیفه و تکلیف مسلمانان به ویژه شیعیان آماده سازی جهان برای امر فرج است و در این مهم ابتدا باید خودشان سرباز امام زمان(عج) باشند و دیگر اینکه سرباز برای حضرت تربیت کنند.

حجت الاسلام والمسلمین مجد رییس جمهور آمریکا را یک انسان خبیث، ضعیف و بی‌سروپا خواند و گفت: زورگویی‌های این آقا و محقق شدن خواسته‌های نامعقول آن در کشور بیانگر ضعف برخی سیاسیون است؛ در جامعه مهدوی ضعف امری بی معنا است.

وی افزود: اگر مردم و مسؤولان در مسیر انقلاب گام بردارند قدرتمند شده و هرگز زیر بار ذلت نمی‌روند و اجازه نمی‌دهند دیوانه‌ای بی عقل بر آنان مسلط شود./813/پ202/ب1

ارسال نظرات