۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۳۰
کد خبر: ۵۸۵۰۰۷
آیت الله صافی گلپایگانی:

آموزه‌های دینی نقش مهمی در پیشگیری از اعتیاد دارد

حضرت آ‌یت الله صافی گلپایگانی با تأکید بر فرهنگ سازی برای مبارزه با مواد مخدر گفت: آموزه‌های دینی نیز نقش مهمی در حوزه پیشگیری از اعتیاد و افزایش آگاهی مردم دارند.
دیدار سردار مومنی سردار مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر با مراجع تقلید و مدیر حوزه علمیه

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله صافی گلپایگانی از مراجع تقلید در دیدار دبیر ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: خطراتی كه در كشور افغانستان از حیث مواد مخدر وجود دارد، بسیار مهم است و كشورهای دیگر ممكن است از آن تاثیر بپذیرند.

وی بیان داشت: مواد مخدر معضلی جهانی است و باید به‌طور جدی با آن مبارزه كرد، به طوری كه هیچ مواد مخدری از افغانستان وارد كشورمان نشود.

این مرجع تقلید گفت: علما، سخنرانان و مسؤولان كشور باید در زمینه مبارزه با مواد اطلاع رسانی كنند و به مردم بگویند كه چه خطر بزرگی در كمین آنان است، این امر از وظایف دینی ما است و اگر كوتاهی كنیم در پیشگاه خداوند مسؤول هستیم.

حضرت آیت الله صافی گلپایگانی بر انجام كارهای فرهنگی و تبلیغی علیه مواد مخدر تاكید كرد و افزود: آموزه‌های دینی نیز نقش مهمی در حوزه پیشگیری از اعتیاد و افزایش آگاهی مردم دارند و اگر جنبه‌های دینی مردم تقویت شوند، در این حوزه موفق خواهیم شد.  

وی افزود: مبارزه با مواد مخدر كار بزرگ و با اهمیتی است، شما با نجات شیعیان، اسباب خوشحالی امام زمان ارواحنا فداه را فراهم می‌كنید.

ارسال نظرات