۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰
کد خبر: ۵۸۴۹۹۲

«افسران افسونگر» در حوزۀ هنری کودک و نوجوان

نشست تخصصی و مراسم رونمایی مجموعه کتاب سه‌جلدی «افسران افسونگر» یکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ برگزار خواهد شد.
رو

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از منانشر، در این برنامه دکتر سید بشیر حسینی، کارشناس فرهنگ و رسانه و عضو هیأت علمی دانشگاه صدا و سیما و همچنین نعیمه اسلاملو، نویسنده و فعال حوزۀ زنان، دربارۀ تأثیر رسانه بر اندیشۀ کودکان به بحث می‌پردازند و مجموعه کتاب سه‌جلدی «افسران افسونگر» رونمایی می‌شود.
مجموعۀ پژوهشی «افسران افسونگر» اثر نعیمه اسلاملو، پژوهشگر حوزۀ زنان است. کتاب‌های «فرشته‌ها هم عاشق می‌شوند»، «ما‌ طلبکاریم» و «زن؛ ستم تاریخی، ستم برابری» از جمله آثار این پژوهشگر بوده و تازه‌ترین اثر پژوهشی او با عنوان «افسران افسونگر» را انتشارات تلاوت آرامش به چاپ رسانیده است. جلد اول این مجموعه با نام «جادوگران برهنه» به بررسی شخصیت‌های الگوساز برای کودکان دختر، جلد دوم با نام «سفیران آمریکایی» به بررسی شخصیت‌های الگوساز برای کودکان پسر و جلد سوم با عنوان «پیشوایان هرزه» به بررسی شخصیت‌های الگوساز برای نوجوانان می‌پردازد. در این مجموعه ضمن بررسی شناسنامه و سبک زندگی شخصیت‌هایی که نقش جهانی و تأثیر ویژه‌ای روی مخاطب داشته‌‌اند، چگونگی جهانی شدن آن‌ها و طریقۀ القای ناخودآگاه سبک زندگی این شخصیت‌ها و راهکارهای روان‌شناسی برای جلوگیری از کاهش آثار مخرب آن‌ها را ارائه شده است.

این برنامه به همت انتشارات تلاوت آرامش و حوزۀ هنری کودک و نوجوان در سالن مرحوم سلمان هراتی حوزۀ هنری برگزار می‌شود.
علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم می‌توانند ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۲۰ آبان در سالن سلمان هراتی واقع در خیابان حافظ، نبش سمیه، ساختمان حوزۀ هنری، حضور یابند./۹۲۵/د ۱۰۳/ش

ارسال نظرات