۲۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹
کد خبر: ۵۸۴۹۸۴
حجت الاسلام محققی مطرح کرد؛

روحیه جهادی شهید دهقانی الگویی برای طلاب جوان

مدیرعامل خبرگزاری رسا با اشاره به خصوصیات اخلاقی شهید حجت الاسلام دهقانی، روحیه جهادی آن شهید را الگویی برای طلاب جوان ذکر کرد.
دیدار حجت الاسلام والمسلمین محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا با خانواده  روحانی شهید مدافع حرم حجت الاسلام دهقانی دیدار حجت الاسلام والمسلمین محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا با خانواده  روحانی شهید مدافع حرم حجت الاسلام دهقانی دیدار حجت الاسلام والمسلمین محققی مدیر عامل خبرگزاری رسا با خانواده  روحانی شهید مدافع حرم حجت الاسلام دهقانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام محمدمهدی محققی مدیرعامل خبرگزاری رسا به همراه شماری از مدیران و مسؤولان این رسانه حوزوی، با حضور در منزل شهید مدافع حرم حجت الاسلام محمد حسن دهقانی با خانواده این شهید والا مقام دیدار و گفت وگو کردند.

وی با اشاره به آیه شریفه«وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُون» به تبیین جایگاه شهید و شهادت پرداخت و گفت: پیام هایی که بزرگانی همچون سرلشکر جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، آیت الله اعرافی مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور و دیگر شخصیت ها در پی شهادت شهید دهقانی صادر کردند، نشان از شخصیت والا و بزرگ این عزیز سفر کرده دارد و همین برای شما قوت قلبی است که این راه را به خوبی ادامه دهید.

مدیرعامل خبرگزاری رسا در ادامه این دیدار با بیان خاطراتی از دوران حضور و فعالیت این شهید والا مقام طی سال های 84 الی 86 در خبرگزاری رسا گفت: شهید دهقانی در سال ۸۴ بنا به دعوت بنده وارد خبرگزاری رسا شد و پس از فراگیری فنون خبرنویسی مسؤولیت سرویس استان ها را به عهده گرفت و منشأ تحول در این بخش شد.

وی به توسعه سرویس استان های خبرگزاری رسا در سال های حضور شهید حجت الاسلام دهقانی اشاره و تصریح کرد: به عهده گرفتن مسؤولیت سرویس استان های رسا باعث شد با پیگیری و فعالیت ایشان چند طلبه خبرنگار جذب و در برخی از استان ها شعب استانی تاسیس شد و این همکاری و فعالیت تا سال 1386 ادامه داشت.

مدیرعامل خبرگزاری رسا تواضع، اخلاق خوب، روحیه جهادی و جدیت در کار را از ویژگی های شهید حجت الاسلام دهقانی ذکر کرد و افزود: اخلاق خوب این شهید که آراسته به فضایل بسیار بود باعث شده بود تا طلاب جوان به سوی این شهید بزرگوار جذب شوند؛ همکاران خبرگزاری رسا نیز خاطرات خوبی از دوران همکاری با این شهید دارند.

مدیرعامل خبرگزاری رسا خطاب به همسر شهید حجت الاسلام دهقانی گفت: امیدواریم فرزندان این شهید را به خوبی تربیت کنید و با عزت و سربلندی شاهد به ثمر نشستن فرزندان شهید باشیم؛ البته یقین بدانید مأنوس بودن شما با شهید یک قدرت و قوت خوبی به شما می دهد تا راه این شهید را ادامه دهید.

حجت الاسلام محققی در پایان ابراز داشت: امیدواریم در سالگرد شهید کتاب خوبی از خاطرات و زندگینامه این شهید ثبت شود. /978/پ۲۰۲/ج

 

ارسال نظرات