۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۵۸۴۹۴۷
معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور:

توانمندسازی ستادهای نماز جمعه اولویت شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه است

معاون اجرایی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور گفت: نخستین راهبرد این شورا در استان‌ها توانمندسازی ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه و کارگزاران با هماهنگی نماینده‌های ولی فقیه است.
حجت الاسلام مهدی رحمانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام مهدی رحمانی، معاون اجرایی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، با قدردانی از سه دهه خدمات حجت‌الاسلام عابدینی در سمت‌های مختلف مربوط به نماز جمعه، اظهار کرد: بنا به فرموده خداوند در سوره مؤمنون «قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ ... وَالَّذِینَ هُمْ لِأَمَانَاتِهِمْ وَعَهْدِهِمْ رَاعُونَ» مؤمنان امانت‌ها و پیمان‌های خود را رعایت می‌کنند.

وی ادامه داد: اکنون هم امانتی از فردی به فرد دیگر منتقل می‌شود و حجت‌الاسلام عابدینی این امانت را به‌خوبی و صادقانه و خالصانه حفظ کرده و اکنون این امانتت تحویل مسئول جدید شورا داده می‌شود.

حجت‌الاسلام رحمانی خاطرنشان کرد: دفتر نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه در استان هفت مأموریت دارد که با ایفای این مأموریت‌ها به سازمان‌دهی و ساماندهی نهاد امامت جمعه در سطح استان کمک می‌کند.

معاون شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور با اشاره به راهبردهایی که شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برای فعالیت خود تدوین کرده است، اظهار کرد: نخستین راهبرد توانمندسازی ستادهای نماز جمعه و ائمه جمعه و کارگزاران با هماهنگی نماینده‌های ولی فقیه است.

حجت‌الاسلام رحمانی افزود: توانمندسازی باید در حوزه‌های مختلف مربوط به نهاد امامت جمعه و نماز جمعه با همکاری و مساعدت همه دست‌اندرکاران محقق شود، ازاین‌رو ضروری است متولیان نهاد نماز جمعه تمام تلاش خود را برای ایفای صحیح مسئولیت‌های محول شده به کار گیرند.

گفتنی است، در این مراسم با تقدیر از خدمات و زحمات حجت‌الاسلام حسین عابدینی در سمت مدیریت نمایندگی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه خراسان شمالی، حجت‌الاسلام نعمت‌الله آزموده به‌عنوان مدیر جدید این شورا در استان معارفه شد./9314//۲۰۲/خ

ارسال نظرات