۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۳
کد خبر: ۵۸۴۹۴۰
به مناسبت ۱۷ ربیع الاول؛

۸ تجمع دانش آموزی با همکاری مدرسه علمیه المهدی اهواز برگزار می شود

معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز گفت: ۸ تجمع دانش آموزی با عنوان اسوه حسنه در ۱۷ ربیع الاول و جشن ولادت امام صادق(ع) برگزار می شود.
اول مهر، مدرسه، معلم، دانش آموز

حجت الاسلام گاشه، معاون تبلیغ مدرسه علمیه المهدی(عج) اهواز، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با تبریک فرا رسیدن 17 ربیع الاول عنوان داشت: اعزام مبلغ به 80 مدرسه مناطق زرگان و نواحی آن به صورت هفتگی از جمله برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام پیش رو است.

معاون تبلیغ مدرسه المهدی(عج) اهواز گفت: برای 17 ربیع الاول و جشن ولادت امام صادق(ع) 8 تجمع دانش آموزی با عنوان اسوه حسنه و با حضور 800 تا هزار دانش آموز برگزار می شود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه در 50 مدرسه جشن دانش آموزی برگزار می شود، اظهار داشت: اعزام مبلغ به مدارس صورت می گیرد و پس از سخنرانی، جُنگ شادی و اهدای جوایز را شاهد خواهیم بود.

حجت الاسلام گاشه با اشاره به برگزاری مسابقه پیامکی ویژه عموم مردم و دانش آموزان منطقه خاطرنشان کرد: یادواره شهدای حادثه تروریستی حله 8 آذرماه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و شعرخوانی صابر خراسانی در حرم علی بن مهزیار اهوازی برگزار خواهد شد.

وی در پایان به برگزاری دوره آموزشی یک روزه مبلغان اربعین با رویکرد تربیتی، اشاره کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات