۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۹
کد خبر: ۵۸۴۹۲۸
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی:

بهترین فضیلت آشنا کردن مردم با ارزش‌های دینی است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی، بدترین خیانت به انسان‌ها را مردد و دور کردن آن‌ها از چارچوب دین و بهترین فضیلت را آشنا کردن آن‌ها با ارزش‌های دینی دانست.
عبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان جنوبی، حجت الاسلام والمسلمین سید علیرضا عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند ظهر امروز در دیدار با اعضای هیأت داوران همایش ملی نماز دانشگاه بیرجند اظهار داشت: تمام مسائل در جامعه به دین مربوط است و بی دینی نیز یک نوع دین باطل محسوب می‌شود.

وی گفت: در مسائل شخصی، اجتماعی، خانوادگی و انواع و اقسام مسائل دیگر دین وجود داشته و هر چقدر کفه مسائل روز نیز بیشتر باشد نیاز به دین خود را بیشتر نشان می‌دهد.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه چارچوب رفتار و اخلاق هر انسانی را دین مشخص می‌کند، افزود: اگر این چارچوب نباشد انسان نیز هیچ حد و مرزی ندارد.

حجت الاسلام والمسلمین عبادی تصریح کرد: امروزه جوامع بشری بر زمین و فضا تسلط پیدا کردند و نیاز انسان به دین به همان نسبت بیشتر شده است.

وی، بدترین خیانت به انسان‌ها را مردد و دور کردن آن‌ها از چارچوب دین و بهترین فضیلت را آشنا کردن آن‌ها با ارزش‌های دینی دانست و ادامه داد: اگر دین حق باشد و باطل گرایی وجود نداشته باشد تمام راه‌های کمال به روی انسان باز می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی خاطرنشان کرد: باید رابطه خود را با مبدأ همواره حفظ کنیم چرا که ارتباط داشتن با مبدأ می‌تواند هر لحظه دین را به عنوان حق گرایی انسان در جای خودش نگه دارد./9314/پ202/ب1

ارسال نظرات