۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۷
کد خبر: ۵۸۴۹۱۷
حجت الاسلام کیانی مطرح کرد؛

ثبت درخواست مجوز خروج بیش از ۲ هزار طلبه خوزستانی برای زیارت اربعین

معاون امور طلاب حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به برپایی چندین موکب از سوی حوزه های استان، گفت: امسال بیش از ۲ هزار طلبه خوزستانی درخواست مجوز خروج از کشور برای حضور در زیارت اربعین حسینی را داشتند که درخواست مجوزشان ثبت شد.
اربعین

حجت الاسلام محمد کیانی، معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، عنوان داشت: امسال یکی از کارهای صورت گرفته پیگیری صدور معافیت تحصیلی برای طلابی بود که سال گذشته وارد حوزه علمیه شدند.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان افزود: امسال بیش از 2 هزار طلبه خوزستانی درخواست مجوز خروج از کشور برای حضور در زیارت اربعین حسینی را داشتند که درخواست مجوزشان ثبت شد.

این مقام مسؤول با بیان اینکه برای پذیرایی از زائران طلبه و غیر طلبه موکب هایی از سوی حوزه ها برپا شد، اظهار داشت: در مدرسه سیدالشهدا خرمشهر، پارکینگی تهیه و حدود 200 خودروی متعلق به طلاب در آنجا پارک شد همچنین زائران در مدرسه، اسکان داده شدند.

حجت الاسلام کیانی با اشاره به اینکه مدرسه امام خامنه ای در اهواز نیز پذیرای زائران حسینی بود، ادامه داد: این حوزه 10 روز میزبان زائران بود که طی این مدت، 500 زائر اسکان یافتند و خدماتی از قبیل محل استراحت و وعده های غذایی ارائه کرد.

وی با بیان اینکه در اندیمشک حوزه های سفیران و امام جعفرصادق(ع) نیز هر کدام مواکبی برای اسکان زائران راه اندازی کردند، گفت: در چذابه نیز مدرسه رضویه هویزه اقدام به برپایی موکب کرد که اقامه نماز جماعت، پاسخگویی به سؤالات شرعی و دینی فعالیت های صورت گرفته در موکب بود.

معاون امور طلاب حوزه علمیه خوزستان خاطرنشان کرد: طلاب مدارس رضویه هویزه، سیدالشهدا و امام صادق(ع) خرمشهر در مواکب مستقر مرزها حضور و به اقامه نماز جماعت و پاسخگویی به احکام سفر، وحدت دو کشور ایران و عراق و رعایت آداب مهمان نوازی پرداختند./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات