۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
کد خبر: ۵۸۴۹۱۱
حجت الاسلام محمودی:

فرهنگ قرآنی راه مقابله با مشکلات جامعه امروز است

رییس تبلیغات اسلامی دورود فرهنگ قرآنی را راه مقابله با مشکلات جامعه امروز عنوان کرد و گفت: با استفاده از ظرفیت های قرآنی و تبلیغی باید در تبیین و نهادینه سازی این مهم در جامعه به ویژه بین نسل جوان نقش آفرین شد.
قرآن

حجت‌الاسلام محمد محمودی، رییس تبلیغات اسلامی شهرستان دورود در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: گسترش فرهنگ قرآنی راه حل مشکلات جامعه امروز است.

وی با اشاره به خواندن روزانه قرآن و تدبر در آن بیان کرد: نقش جایگاه قرآن در زندگی مردم بسیار مهم است و بی ارتباطی خانواده ها با فرهنگ قرآن و نهادینه نشدن آن در زندگی مردم مشکلات زیاد اجتماعی را به دنبال داشته است.

رییس تبلیغات اسلامی دورود با اشاره به لزوم ارزیابی دقیق و ایجاد شفافیت در فعالیت های مؤسسات قرآنی و سطح بندی آنها گفت: پیش نویس شیوه نامه ارزیابی مؤسسات قرآنی آماده خواهد شد و در جلسه به اطلاع اعضا رسانده می‌شود و مدیران مؤسسات موظف هستند کلاس های قرآنی را براساس شیوه نامه جدید برگزار کنند.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: گسترش فرهنگ قرآنی و به کارگیری دستورات الهی در تمام ابعاد زندگی، راه حل مشکلات جامعه امروز است.

وی با اشاره به حضور مبلغان در جامعه به ویژه بین نسل جوان خاطرنشان کرد: تبیین و ترویج آموزه های قرآنی در اولویت برنامه های تبلیغی مبلغان قرار دارد.

حجت الاسلام محمودی تصریح کرد: در راستای نهادینه سازی فرهنگ قرآنی و تحکیم بخشی به باورهای دینی نسل نو می توان جلوی رواج آسیب های اجتماعی را گرفت./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات