۲۱ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۱
کد خبر: ۵۸۴۹۱۰
مقدم‌فر درمراسم سالگرد شهید طهرانی مقدم مطرح کرد؛

بازنده جنگ اقتصادی آمریکا است| مدیریت جهادی، گم شده انقلاب اسلامی

مشاور رسانه ای فرمانده سپاه بازنده جنگ اقتصادی را آمریکا دانست و گفت: خودکفایی ایران در جنگ اقتصادی عاملی برای بی خاصیت کردن تحریم‌های بی‌خردانه آمریکا است.
مقدم فر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران، شب گذشته در مراسمی که به مناسبت هفتمین سالگرد سردار حاج حسن طهرانی مقدم پدر موشکی ایران در مسجد جامع غدیر برگزار شد، گفت: خدمات موشکی شهید طهرانی مقدم موجب اقتدار جهانی ایران شد.

وی افزود: اگر خدمات موشکی شهید طهرانی مقدم وجود نداشت معلوم نبود دشمنان چه بلایی بر سر کشورهایی همچون سوریه، لبنان، یمن، عراق و خود ایران می‌آوردند.

مقدم‌فر با بیان اینکه قدرت نرم ملی در کنار توان نظامی کشور یک توان اقتدار آفرین و بازدارنده برای جمهوری اسلامی به شمار می‌رود، اظهار داشت: حضرت آقا فرمودند: شهید در زمان حیاتش با جسم و جانش در راه خدا مجاهدت می‌کند اما شهید بعد از حیات مادی و نائل شدن به شهادت نطقش باز می‌شود و پیام‌هایی برای حفظ حیات معنوی مطرح می‌کند؛ این کلام بیانگر اثرات معنوی شهید بعد از شهادت است.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران افزود: این نیست که شهید با شهادتش حیات معنوی او تمام شود شهدا بعد از شهادت به جامعه بشارت و امیدبخشی می‌دهند و به مردم می‌گویند گام نهادن در راه خدا سعادت و سرافرازی است.

سواری دادن به دشمنان بیانگر ترس برخی مسؤولان است

وی مسیر شهادت را عاری از خسران و زیان دانست و گفت: انسان به هیچ عنوان نباید از غیر خدا ترس و واهمه‌ای در دل داشته باشد، متاسفانه امروز برخی مسؤولان به شدت از غیر خدا می‌ترسند برای همین مجبور به سواری دادن به آنها می‌شوند.

مقدم‌فر با تاکید بر اینکه انسان نباید از نواقص و کاستی‌ها بترسد، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب فرمودند: بحران اقتصادی نسیمی است که انقلاب اسلامی از آن عبور می‌کند؛ بنابراین نباید از فشارهای دشمن ترسید امروز همان دشمن براساس فرمایش معظم له در حال افول است.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران با اشاره به خصوصیات و ویژگی‌های شهید مقدم، گفت: آن شهید بزرگوار ارادت خاصی به اهل بیت(ع) داشت و زیارت عاشورای او هرگز ترک نمی‌شد، شهید طهرانی مقدم نشان داد ابهت دشمن پوشالی است.

وی افزود: امروز متفکران و صاحب نظران آمریکایی اذعان دارند که آمریکا در حال فروپاشی است و فریادهایی که ترامپ سر می‌دهد دست و پا زدن برای نجات است. در حال حاضر آمریکا بدهکارترین کشور دنیا محسوب می‌شود. همین‌ها باورشان نمی‌شد روزی ایران بتواند موشک پرتاب کند و به علم نانو و هسته‌ای دست یابد.

مقدم‌فر ادامه داد: شهید طهرانی مقدم با اقداماتی که انجام داد به همه ثابت کرد که دشمن را باید در خانه خودش زمین گیر کرد؛ امنیت امروز کشور مرهون حمایت ایران از کشورهای منطقه و زمین گیر کردن و شکست دادن داعش در خارج از مرزهای جغرافیایی است که اگر چنین نمی‌شد براساس فرمایش رهبری ما باید امروز در داخل کشور با داعش مبارزه می‌کردیم.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران شهید طهرانی مقدم را دانشمند و عالمی برجسته بیان کرد و گفت: آن بزرگوار در حین عقلانیت و علم بسیار مومن و متدین بود.

مدیریت جهادی گوهر گم شده انقلاب اسلامی  

وی در ادامه بیان داشت: از دیگر درس‌هایی که شهید طهرانی مقدم به ما داد این بود که انقلابی‌گری و انقلابی نمایی دو مقوله مجزا هستند، انقلابی‌گری بیانگر زنده بودن روح انقلاب در اقدام و عمل است و انقلابی نمایی تنها شعار و ادعایی بیش نیست؛ شهید طهرانی به عنوان یک عنصر جهادی این دو مقوله را از هم جدا کرد.

مقدم‌فر مدیریت شهید طهرانی مقدم را گوهر گم شده انقلاب اسلامی بیان کرد و افزود: امروز ما گرفتار مدیران غیر انقلابی هستیم برای همین رشد و پیشرفت قابل توجهی نداریم. حضرت آقا در دهه اخیر چند مرتبه سخن از اقتصاد مقاومتی به میان آوردند اما کدام یک از مطالبات در این زمینه محقق شد؟ متاسفانه امروز ما شاهد کمبود مدیران جهادی در دستگاه‌ها و نهادها هستیم.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: مدیریت انقلابی و جهادی یعنی از خود گذشتن و به مردم خدمت کردن؛ امروز برخی از مسؤولان که در دوران پیروزی انقلاب تنها یک دستگاه پیکان داشتند در حال حاضر میلیاردها تومان سرمایه و چند ویلا در لواسان و جاهای مختلف دارند آیا از این فرد می‌توان انتظار مدیریت جهادی داشت؟

نگاه به آمریکا برای حل مشکلات اشتباه است

وی نگاه به آمریکا برای حل مشکلات کنونی را اشتباه و خطا دانست و عنوان کرد: همان دموکرات‌هایی که برخی مسؤولان داخلی انتظار رای آوردن آنان را در انتخابات آمریکا داشتند سخت‌ترین تحریم‌ها را علیه ایران به کار گرفتند حال چگونه انتظار دارند حزب جمهوری خواه به تعهدات خود وفادار باشند امروز مسؤولان باید بدانند که «سگ زرد برادر شغال است».

مقدم‌فر ادامه داد: لازم است مسؤولان امیدشان به خدا و توانایی داخلی باشد و نگران تهدیدهای دشمنان نباشد. آمریکا در طول 40 سال مدام اقدام به براندازی انقلاب کرده اما تا به امروز هیچ غلطی نتوانسته انجام دهد.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران جنگ اقتصادی را آخرین حربه آمریکا علیه ایران دانست و گفت: دشمن در دهه سال 70 با جنگ فرهنگی، در دهه سال 80 با شگرد سیاسی، دی ماه گذشته با حربه اجتماعی و اینک با جنگ اقتصادی درصدد نابودی انقلاب است. در سه حربه نخست دشمن نتوانست به اهداف خود دست یابد و امروز نیز در جنگ اقتصادی کاری از پیش نخواهد برد.

بازنده جنگ اقتصادی آمریکا است

وی با اشاره به اینکه آمریکا در حال فروپاشی است، ابراز کرد: جنگ اقتصادی نتیجه‌ای جز شکست آمریکا ندارد. امروز به هر میزان دشمنان بر ملت ایران فشار اقتصادی وارد کنند نمی‌توانند آسیبی به اراده ملت وارد آورند. تحریم‌ها نتیجه‌ای جز رونق یافتن اقتصاد داخلی و راه افتادن چرخه تولید ندارد؛ بنابراین خودکفایی ایران در جنگ اقتصادی عاملی برای بی خاصیت کردن تحریم‌های بی‌خردانه آمریکا است.

مقدم‌فر ادامه داد: چطور ما می‌توانیم در صنعت موشکی و هسته‌ای، فناوری نانو، در عرصه درمان و حوزه سلول‌های بنیادین پیشرفت داشته باشیم آیا نمی‌توانیم در صنعت خودرو خودکفا شویم؛ بنابراین با توکل بر خداوند و تلاش مردم می‌توانیم کشور را به آن رشد و توسعه مطلوب برسانیم و این امر شدنی است.

مشاور رسانه ای فرمانده کل سپاه جمهوری اسلامی ایران نهضت امام خمینی(ره) را زمینه ساز انقلاب امام زمان(عج) بیان کرد و گفت: امروز تاریخ در حال متحول شدن است قیام مردم یمن و اینکه حضرت آقا فرمودند: تا 25 سال دیگر اسرائیل را نخواهید دید؛ سخن گزاف و بیهوده نیست و این امر به زودی محقق خواهد شد و اتفاقات بزرگ را نوید می‌دهد./813/پ202/ب1

ارسال نظرات