۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۱
کد خبر: ۵۸۴۸۸۲
حجت الاسلام قیصری خبر داد؛

برگزاری کارگاه علمی و مهارتی تأمین محتوا ویژه مبلغان خواهر

رییس اداره امور مبلغان خواهر دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با تأکید بر ضرورت افزایش توانمندی تبلیغی مبلغان خواهر، گفت: کارگاه علمی، آموزشی و مهارتی تأمین محتوای تبلیغی مبلغان خواهر طرح اعزام مستمر هفتگی برگزار می شود.
حجت الاسلام قیصری

حجت الاسلام محمد قیصری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، از برگزاری کارگاه علمی و مهارتی تأمین محتوا خبر داد و گفت: برای جلوگیری از اعزام منفعلانه خواهران مبلغه و به جهت کیفیت بخشی به محتوای فرهنگی محافل خانگی و پرهیز از یکنواختی مباحث، لازم است کارگاه هایی برای دانش افزایی و تأمین محتوای علمی مهارتی مبلغان تعریف و به طلاب جذب شده، آموزش های لازم ارائه شود.

وی در ادامه افزود: در ایامی که مناسبت مذهبی یا ملی وجود دارد، محتوای اموزشی متناسب با همان موضوع و در سایر ایام موضوعات فرهنگی مورد نیاز جامعه از قبیل مباحث ناظر به تحکیم بنیان خانواده، اعتقادات، روابط اجتماعی و دیگر موضوعات مهم انتخاب شده و آموزش و اعزام انجام خواهد شد.

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان، خاطرنشان کرد: این جلسات آموزشی با هدف پشتیبانی علمی از خواهران مبلغه برگزار می شود و مبلغان پس از دریافت این آموزشها می توانند در جلسات فرهنگی و محافل خود مباحث آموزش دیده را استفاده و به مخاطبین خود ارائه نمایند.

وی ادامه داد: این کارگاه ها هر 15 روز یکبار در روزهای چهارشنبه از ساعت 8  صبح تا 12 در قالب دو جلسه کارگاهی و با استفاده از بهترین اساتید برگزار می شود.

گزینش مبلغان خواهر از میان 900 نفر داوطلب

حجت الاسلام قیصری با بیان این که اعزام های مستمر هفتگی، دو استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری را پوشش می دهند، تصریح کرد: از بین حدود 900 نفر مبلغ خواهر، تعداد 80 نفر برای 124 نقطه تبلیغی در شهرها، شهرستان ها و مناطق روستایی گزینش شده اند و هم اکنون به صورت هفتگی و مستمر به بیان معارف دینی می پردازند.

حجت الاسلام قیصری با اشاره به گسترش این طرح در مناطق مختلف، عنوان کرد: این طرح در شهرها یا شهرستان هایی که دارای حوزه علمیه خواهران بوده و دارای مبلغان توانمند هستند در حال گسترش است.

رییس اداره امور مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان در پایان گفت: اولین جلسه علمی آموزشی مهارتی تأمین محتوای تبلیغی مبلغان شرکت کننده در طرح  در سال 1397 در روز چهارشنبه 23 آبان ماه در اردوی یک روزه در اردوگاه شهدای درچه از ساعت 8 صبح تا 16 عصر برگزار می شود./1304/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات