۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۰۰
کد خبر: ۵۸۴۸۷۷

مراسم افتتاحیه دهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی امیر بیان برگزار شد

مراسم افتتاحیه دهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی امیر بیان با حضور دانشجویان این موسسه در سالن همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار شد.
امیربیان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم افتتاحیه دهمین دوره آموزشی روش سخنرانی دینی امیر بیان با حضور دانشجویان این موسسه ظهر امروز در سالن همایش های مدرسه دارالشفاء برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این مراسم با پخش کلیپ و بیان ضرورت های تبلیغی از سوی مسؤولان و اساتید آغاز شد.

همچنین در این مراسم حجت الاسلام علی کلاته جانشین و قائم مقام مؤسسه امیر بیان به ایراد سخن پرداخت و به تبیین باسته ها و ضرورت های تبلیغی پرداخت.

حجت الاسلام کلاته با اشاره به اهمیت و ضرورت تبلیغ و تربیت سخنران انقلابی گفت: ما امروزه سخنران خوب کم نداریم اما سخنرانی که از شهدا و امام راحل سخن بگوید کم داریم و باید به این امر مهم توجه ویژه داشت.

قائم مقام مؤسسه  امیر بیان به پیشینه این موسسه اشاره کرد و افزود: موسسه امیر بیان در سال 88 تاسیس شد و با تعداد اندک شروع کرد و بحمدالله امروز با جمعیتی بالغ بر هزار نفر به فعالیت مشغول است.

وی در ادامه به تشریح فعالیت های مؤسسه امیر بیان پرداخت و گفت: در 6 استان کشور موسسه امیر بیان شعبه دارد و شعبه خراسان نیز به زودی افتتاح می شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام مصطفی حلاجی، معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان در سخنانی به تبیین عملکرد آموزشی این مؤسسه پرداخت.

معاون آموزش مؤسسه تخصصی خطابه امیر بیان افزود: دوره آموزشی با حذف برخی از دروس و سرفصل های غیر ضروری و افزایش ساعت های آموزشی در طول سال و همین طور افزایش تعداد روزهای اردوی تابستان، از دو سال به یک سال کاهش پیدا کرده و داوطلبان تنها در عرض یک سال فارغ التحصیل دوره سطح یک خطابه خواهند شد./978/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات