۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۵۸۴۸۶۶
به مناسبت هفته کتاب؛

۱۳ نمایشگاه کتاب در سطح استان برگزار می شود

مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان گفت: با مدیریت مجموعه کتابداران ۷۸۶ برنامه کتاب محور شامل مسابقات کتابخوانی برگزار می شود ضمن اینکه ۱۳ نمایشگاه کتاب در سطح استان برپا خواهد شد.
نمایشگاه کتاب تهران

منصور کوهی رستمی، مدیر کل نهاد کتابخانه های عمومی خوزستان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با بیان اینکه امسال بیست و ششمین دوره هفته کتاب با شعار حال خوش خواندن در سطح کشور نامگذاری شده است، عنوان داشت: با مدیریت مجموعه کتابداران 786 برنامه کتاب محور شامل مسابقات کتابخوانی برگزار می شود ضمن اینکه 13 نمایشگاه کتاب در سطح استان برپا خواهد شد.

مدیر کل کتابخانه های عمومی خوزستان با بیان اینکه زنگ کتاب و کتابخوانی در 24 آبان ماه زده می شود، خاطرنشان کرد: سمینار مطالعه، حافظه و یادگیری برای عمومی مردم در روزهای پنجشنبه و جمعه این هفته برگزار می شود.

این مقام مسؤول با اشاره به برنامه شبانه کتاب و کودک، گفت: برنامه استانی این برنامه در پارک گلستان و شامگاه 23 آبان ماه با مشارکت شهرداری اهواز و کانون پرورش فکری استان برگزار می‌ شود.

کوهی رستمی با بیان اینکه برخی از کتابخانه‌ های استان از لحاظ ساختمانی صد در صد تکمیل شده اما از لحاظ زیرساخت های آب، برق و دسترسی مشکل داریم، عنوان داشت: کتابخانه منبع آب در 750 متر زیربنا با زیرساخت های استاندارد در هفته کتاب افتتاح می شود ضمن اینکه کتابخانه ملاشیه نیز با همین مساحت در آینده نزدیک افتتاح خواهد شد.

وی گفت: 7 پروژه دیگر کتابخانه در حال ساخت است که تا پایان سال جاری به بهره‌ برداری خواهند رسید./9456/د103/ب1

ارسال نظرات