۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۶
کد خبر: ۵۸۴۸۶۲

سپاه کرمانشاه بیش از ۵۰۰ خانه مددجویان زلزله‌زده را بازسازی می‌کند

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: سپاه کرمانشاه با کمک کمیته امداد امام خمینی(ره) بیش از ۵۰۰ خانه مددجویان زلزله‌زده را بازسازی می‌کند.
اردوی جهادی طلاب استان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری رسا، سردار بهمن ریحانی در مراسم افتتاح 2000 خانه مددجویان مناطق زلزله‌زده اظهار داشت: در آستانه سالروز زلزله استان کرمانشاه هستیم که این روزها خاطره‌های تلخ و شیرینی را در ذهن مردم ایران تداعی می‌کند.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه افزود: خاطره شیرین همبستگی و نوع دوستی و محبت مردم سراسر کشور در حق مردم مناطق زلزله‌زده در ذهن مردم کرمانشاه وجود دارد و خاطرات تلخ به‌دلیل از دست دادن همشهری‌ها که از ذهن مردم فراموش نخواهد شد.

ریحانی با بیان اینکه در زلزله کرمانشاه همه ملت پای کار آمدند، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در هنگام حضورشان در سرپل‌ذهاب فرمودند که از تهدید زلزله به عنوان فرصت استفاده کنید و نخستین گام اجرایی شدن منویات معظم له توسط کمیته امداد امام خمینی(ره) برداشته شد.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به اینکه خسارت‌های وارد به مناطق زلزله باید تبدیل به فرصت شود، بیان کرد: بخش زیادی از مناطق زلزله‌زده، مقاوم‌سازی نشده است که فرصت زلزله برای ترمیم و بازسازی این مناطق خوب است.

وی با بیان اینکه امروز به لحاظ تجهیزات نظامی در منطقه هیچ کمبودی نداریم، عنوان کرد: آنچه ایران اسلامی را به اقتدار و عزت رسانده، پشتوانه مردمی است و تا زمانی که در کشور براساس اتحاد و همبستگی حرکت کنیم آینده خوبی برای جغرافیای کشور وجود دارد.

فرمانده سپاه نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه همه دستگاه‌ها تلاش بسیاری برای مناطق زلزله داشتند، عنوان کرد: پشتوانه ما و اقتدار کشور مردم هستند که سبب اقتدار کشور شده‌اند و براین اساس باید مسئولان برای مردم تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه باید به گیلانغرب توجه بیشتری داشته باشیم، عنوان کرد: خسارت‌ها از لحاظ مالی در سرپل‌ذهاب و ثلاث باباجانی با دیگر مناطق قابل مقایسه نیست اما باید به گیلانغرب که در هشت سال دفاع مقدس خود مقاومت کردند بیشتر توجه کرد.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات