۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۸
کد خبر: ۵۸۴۸۵۵
حجت الاسلام سیدیان:

فعالیت تبلیغی ۴۰ طلبه در شهرستان نورآباد

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد به فعالیت طلاب مبلغ در مدارس آموزش و پرورش این شهرستان اشاره و عنوان کرد: هم اکنون ۴۰ طلبه مبلغ در مدارس نورآباد فعالیت دارند.
اعزام مبلغ

حجت الاسلام فرزاد سیدیان، مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، بیان داشت: 130 طلبه در این مدرسه مشغول به تحصیل هستند.

وی با اشاره به فعالیت تبلیغی طلاب بقیه الله اعظم نورآباد افزود: از بین طلبه ها افرادی که از توانایی تبلیغی برخوردار هستند در مدارس، مساجد و ادارات فعالیت تبلیغی دارند.

حجت الاسلام سیدیان عنوان داشت: طلاب این مدرسه در ایام تبلیغی و مناسبت های خاص همچون ماه محرم و صفر، ماه رمضان و دیگر مناسبت ها به مناطق شهری و روستایی برای انجام وظیفه تبلیغی اعزام می شوند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هم اکنون از ظرفیت تبلیغی 40 نفر از طلاب مدرسه علمیه برادران نورآباد در مدارس آموزش و پرورش این شهرستان به عنوان مبلغ و امام جماعت مشغول فعالیت هستند.

مدیر مدرسه علمیه بقیه الله اعظم نورآباد بیان داشت: حضور مبلغان در مدارس نقش مؤثری در تربیت دینی و انقلابی دانش آموزان دارد و با همکاری مدارس می توان این نقش را پر رنگ تر کرد.

وی به نقش طلاب مبلغ در ترویج و تبیین فرهنگ اقامه نماز به ویژه نماز اول وقت اشاره و عنوان کرد: پاسخگویی به سؤالات دینی و شبهات، بیان احکام، تبیین مسائل روز و بصیرت بخشی بین نسل نو از دیگر فعالیت های مبلغان اعزامی در مدارس است./9451//۳۰۳/خ

ارسال نظرات