۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۶
کد خبر: ۵۸۴۸۵۲
نماینده ولی فقیه در استان سمنان مطرح کرد؛

جای خالی خیران استان سمنان در ترویج فرهنگ کتابخوانی

نماینده ولی فقیه در استان سمنان کمک خیران را در راستای ترویج فرهنگ مطالعه ضروری دانست و گفت: جای خیران در ترویج فرهنگ کتابخوانی خالی است.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی کتابخانه‌های عمومی استان سمنان، آیت‌الله سید محمدشاهچراغی در دیدار مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در محل دفتر خود اظهار داشت: خیران زیادی در بخش‌های مختلف و مورد نیاز کمک و همکاری می‌کنند و باید از این ظرفیت مهم در توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی نیز بهره برد.

وی بر لزوم برنامه‌ریزی برای افزایش بیشتر مراجعات به کتابخانه‌های عمومی استان سمنان تاکید کرد و گفت: امروز باید برنامه ریزی برای جذب مخاطبان به کتابخانه‌ها افزایش یابد و در این راستا باید جاذبه‌های لازم در کتابخانه‌های عمومی برای جوانان و عموم مردم ایجاد شود.

ترویج فرهنگ مطالعه

امام جمعه سمنان اجرای برنامه‌های مفید فرهنگی را گامی مهم در راستای ایجاد جاذبه برای جذب مخاطبان به کتابخانه‌های عمومی برشمرد و اضافه کرد: برای توسعه فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید به سمت اجرای برنامه‌های فرهنگی در کتابخانه‌ها رفت.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به ضرورت تجلیل از مؤلفان دستگاه‌های اجرایی در استان گفت: تجلیل از نویسندگان و مؤلفان دستگاه‌های اجرایی یک فعالیت عظیم فرهنگی است.

وی بر ضرورت ترویج فرهنگ مطالعه در استان سمنان تأکید کرد و گفت: گام برداشتن در راستای ترویج فرهنگ مطالعه یک توفیق و سعادت است.

ارسال نظرات