۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۵۸۴۸۱۳
مدیر اداره کل قرآن و حدیث المصطفی:

بیست و چهارمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی برگزار می شود

حجت الاسلام رفیعی با بیان این که امروز آخرین روز نام نویسی در بیست و چهارمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی است، از احتمال تمدید زمان نام نویسی تا ده روز آینده خبر داد.
بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی قرآن مجید

حجت الاسلام محمدحسین رفیعی درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اعلام خبر برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی المصطفی گفت: بیست وچهارمین جشنواره قرآنی وحدیثی المصطفی به همت اداره کل قرآن و حدیث المصطفی از 25 مهرماه آغاز به کار کرده است.

مدیر اداره کل قرآن وحدیث جامعه المصطفی ادامه داد: امروز آخرین روز نام نویسی در بیست وچهارمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی است اما احتمال تمدید آن تا ده روز نیز وجود دارد و علاقه مندان می توانند جهت نام نویسی به سامانه اینترنتی قرآن و حدیث المصطفی به نشانی quran.miu.ac.ir مراجعه کنند.

وی خاطرنشان کرد: بیست وچهارمین جشنوراه قرآن و حدیث المصطفی در چهار بخش طلاب و فارغ التحصیلان، کارکنان و استادان و برای نخستین بار در بخش خانواده های طلاب و خانواده کارکنان و استادان با همکاری مرکز امور طلاب و خانواده ها و مرکز توسعه منابع انسانی برگزار می شود.

دبیر بیست و چهارمین جشنواره قرآن و حدیث المصطفی با اشاره به رشته های این جشنواره گفت: رشته های حوزه معارفی بیست و چهارمین جشنواره قرآنی المصطفی شامل مطالعات قرآنی، مطالعات نهج البلاغه و صحیفه، تفسیر ترتیبی و سبک زندگی اسلامی می شود.

وی ادامه داد: همچنین رشته های قرائت تحقیق ویژه برادران، قرائت ترتیل، حفظ کل قرآن کریم، حفظ 15جزء قرآن کریم، حفظ 10 جزء قرآن کریم، حفظ 5 جزء قرآن کریم و حفظ 3 جزء قرآن کریم ویژه طلاب و حفظ سوره منتخب از جمله رشته های این جشنواره به شمار می روند.

مدیر اداره کل قرآن و حدیث المصطفی با اشاره به زمان و مکان برگزاری بیست و چهارمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث المصطفی اظهار کرد: مرحله مقدماتی این جشنوراه در تمام نمایندگی های داخل و خارج المصطفی برگزار می شود اما مرحله نهایی و اختامیه به مناسبت چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی دهه فجر در قم برگزار می شود البته احتمال برگزاری این جشنواره در مشهد نیز وجود دارد./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات