۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۱
کد خبر: ۵۸۴۸۱۱
استاد حوزه

راه جهاد اکبر نپذیرفتن ذلت است

استاد سطح عالی حوزه علمیه گفت: راه جهاد اکبر نپذیرفتن ذلت است که دشمن شناسی و دشمن ستیزی جزو شاکله های اصلی آن به شمار می رود.
حجت الاسلام والمسلمین ولی الله لونی

حجت السلام والمسلمین لونی استاد سطح عالی حوزه علمیه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا با اشاره به اهمیت حضور مردم در مراسم تشییع شهدا  گفت: آنچه که اهمیت دارد راه شهدا است و فرقی نمی کند که شهید را به شخص بشناسیم یا نشناسیم بلکه باید به شخصیت بشناسیم.

استاد سطح عالی حوزه علمیه اظهار داشت: شهدا با جهاد اکبر به عزت و سربلندی دست یافتند و این راهی است که شهدا به ان دست پیدا کرده اند وبرای ما به عنوان یک الگو مطرح است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: راه جهاد اکبر نپذیرفتن ذلت است که دشمن شناسی و دشمن ستیزی جزو شاکله های اصلی آن به شمار می رود.

حجت الاسلام و المسلمین لونی با تاکید بر این که حرکت در مسیر ولایت طریق بصیرت است، گفت: شهدا با عزت و نپذیرفتن ذلت به بصیرت خود افزودند و این همان راه ولایت است.

وی در پایان با تاکید بر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: این برای ما اهمیت ویژه ای دارد که راه شهدا راه ولایت است که اگر با این فکر جلو برویم در تشییع شهدا حضور پرشور خود را نشان می دهیم./۹۷۸/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات