۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۸۴۷۷۶
سردار ریحانی:

تمامی مسؤولان در بازسازی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه تلاش کنند

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه با تاکید بر تلاش تمامی مسؤولان در بازسازی مناطق زلزله‌زده، گفت: ملت در تمام شرایط پای کار هستند.
ریحانی

به گزارش خبرگزاری رسا، سرداربهمن ریحانی در آئین افتتاحیه 2 هزار واحد احداثی مددجویان زلزله‌زده زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) که با حضور رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در دهستان گورسفید گیلان‌غرب برگزار شد، اظهار داشت: خاطرات تلخ از دست دادن هموطنان و تخریب منازل آن‌ها و همچنین خاطرات شیرین همبستگی و نوع دوستی برای کمک به زلزله‌زدگان غرب کشور، هیچگاه از ذهن مردم ایران و تاریخ فراموش نمی‌شود.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه به سفر مقام معظم رهبری به استان کرمانشاه در روزهای نخست زلزله 7.3 ریشتری به استان اشاره و بیان کرد: معظم‌له فرمودند، از همین فضاها به عنوان فرصت استفاده کنید.

وی کمیته امداد امام خمینی(ره) را به عنوان نخستین نهاد برای تبدیل این فضا‌ها به فرصت معرفی کرد و افزود: امروز شاهد ساخت و بازسازی واحدهایی هستیم که در گذشته در مقابل بلایاهای طبیعی مقاوم نبودند.

مشارکت سپاه در بازسازی 450 واحد مددجویان زلزله‌زده

ریحانی با تاکید بر تلاش تمامی مسؤولان در بازسازی مناطق زلزله‌زده، تصریح کرد: سپاه پاسداران در بازسازی بیش از 450 واحد مددجویان زلزله‌زده در کنار کمیته امداد امام خمینی(ره) ایفای نقش کرده است.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم‌(ص) استان کرمانشاه پشتیبانی مردمی را مایه سربلندی و اقتدار نظام دانست و ادامه داد: ملت ایران در جریان زلزله سال گذشته استان کرمانشاه نشان دادند در همه شرایط، ملت پای کار هستند.

وی در پایان از تمامی کسانی که در جریان  زلزله استان کرمانشاه کمک‌رسانی داشته‌اند و به خصوص کمیته امداد امام خمینی (ره) تشکر و قدردانی کرد.

منبع: فارس

ارسال نظرات