۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۷
کد خبر: ۵۸۴۷۶۶
از سوی حوزه هنری خوزستان صورت می گیرد؛

تهیه فیلم مستند از شهدای انقلاب اسلامی در حوزه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی

رییس حوزه هنری استان خوزستان گفت: در حوزه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی چندین فیلم مستند از شهدای انقلاب اسلامی با همکاری صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید در دست تهیه داریم.
فتوتیتر | جشن ۴۰ سالگی انقلاب را با شکوه تر از گذشته برگزار خواهیم کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، حجت الاسلام سید شهاب الدین طباطبایی، رییس حوزه هنری استان خوزستان، در حاشیه افتتاح نمایشگاه کتاب (حال خوش خواندن) در کتابخانه مرکزی کیانپارس اهواز، با بیان اینکه در نمایشگاه شاهد سلیقه های مختلف هستیم، عنوان داشت: حوزویان و دانشگاهیان از فرصت پیش رو مرتبط با هفته کتاب استفاده و کتاب های مورد نظر را تهیه کنند.

رییس حوزه هنری خوزستان گفت: جامعه ای که از کتاب و مطالعه دور باشد، آینده ناموفق و تاریکی خواهد داشت؛ از این رو در سایه انس با کتاب شاهد جهان بینی کاملتر افراد و به تبع جامعه ایده آل خواهیم بود.

این مقام مسؤول با بیان اینکه حوزه هنری خوزستان چندین کتاب شعر از شاعران جوان و پیشکسوت استان را در دست چاپ دارد، خاطرنشان کرد: بسیاری از کتاب های مزبور در مراحل پایانی چاپ هستند ضمن اینکه در حوزه ادبیات پایداری نیز کتاب هایی را در دست چاپ داریم.

حجت الاسلام طباطبایی به تولید فیلم های کوتاه برای شرکت در جشنواره های مختلف اشاره کرد و افزود: در حوزه 40 سالگی انقلاب اسلامی چندین فیلم مستند از شهدای انقلاب اسلامی با همکاری صدا و سیما، بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد شهید در دست تهیه داریم که امیدواریم تا پیش از بهمن ماه تکمیل یابند.

وی بیان داشت: برای تولید مستندها از کارگردان ها و تهیه کنندگان استانی استفاده خواهیم کرد./9456/ت303/ب1

ارسال نظرات