۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۱
کد خبر: ۵۸۴۷۵۱
با محوریت قصه تاریخی دینی؛

انیمیشن سینمایی "در مسیر باران" منتشر شد

فیلم سینمایی "در مسیر باران" یکی از این انیمیشن‌های جذاب و مناسب برای خانواده ها و دانش آموزان محسوب می‌شود که در سال ۱۳۹۶ از سوی یکی از انیمیشن سازان ایرانی ساخته شده است.
انیمیشن در مسیر باران

به گزارش سرویس فرهنگی و اجتماعی خبرگزاری رسا، با توجه به کمبود محتواهای فرهنگی بومی در بخش کودک و نوجوان ایران و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب در این زمینه، جای خالی آثار دینی و انقلابی در این حوزه به شدت احساس می‌شد، از این رو بخشی از بدنه نخبگان خوش‌استعداد ایرانی در سال‌های اخیر، بر تولید آثار ارزشی اسلامی و انقلابی متمرکز شدند.

فیلم سینمایی "در مسیر باران" یکی از این انیمیشن‌های جذاب و مناسب برای خانواده ها و دانش آموزان محسوب می‌شود که در سال 1396 توسط حامد کاتبی کارگردان انیمیشن ساز ایرانی ساخته شده است که توانسته است در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر، جایزه بهترین کارگردانی بخش پویانمایی را به خود اختصاص دهد.

داستان اصلی این انیمیشن ۹۰ دقیقه‌ای، یک قصه تاریخی دینی است که به زندگی فردی در بغداد می‌پردازد که در زمان خشکسالی، این شهر را با دوست تاجر خود ترک کرده و تصمیم به سفر می گیرد، البته این داستان در نقاطی مرتبط با حضرت امام رضا(ع) است.

گفتنی‌است، علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و تماشای این انیمیشن می‌توانند به اینجا مراجعه کنند./876/ت۳۰۳/س

ارسال نظرات