۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲
کد خبر: ۵۸۴۷۳۴
مسؤول مدرسه علمیه امام حسین بابل:

خواب آشفته آمریکایی ها درباره ایران اسلامی هیچ گاه تعبیر نمی شود

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب با بیان این که ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت خواب آشفته آمریکایی ها درباره کشورمان تعبیر شود، گفت: این ملت هیچ گاه حاضر نیستند زیر بار ذلت بروند و با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها خواهند ایستاد.
استاد حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام حسین تقی پور، مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، به آغاز دور جدید تحریم های آمریکا علیه کشورمان اشاره و آن را بازی تبلیغاتی جدید دولتمردان آمریکایی علیه ملت ایران عنوان کرد.

وی با بیان این که آمریکایی ها شکست های متعدد خود در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در سال های اخیر با این شیوه ها تلافی می کنند، افزود: ملت بزرگ ایران از نخستین روز پیروزی انقلاب از سوی آمریکایی ها مورد تحریم قرار گرفته اند و همواره با ایستادگی توانستند از مشکلات عبور کنند.

حجت الاسلام تقی پور با اشاره به این که آمریکایی ها از ابزارهای در اختیار خود علیه ملت های آزاد و مستقل استفاده می کنند، خاطرنشان کرد: در چهل سال اخیر این کشور مستکبر و زورگو هر چه در توان داشت علیه ملت ایران به کار گرفت اما همواره با ایستادگی و مقاومت این ملت مواجه شد.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که ایستادگی و مقاومت رمز پیروزی ملت بزرگ ایران در برابر زیاده خواهی مقامات آمریکایی است، تصریح کرد: تجربه ثابت کرده هر چه در برابر خواسته های نامشروع آمریکا نرمش به خرج دهیم موضع زیاده خواهانه آنها علیه کشورمان بیشتر می شود.

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب بابل با اشاره به این که با وجود همه توطئه و فشارهای مقامات آمریکایی علیه ایران اسلامی، این کشور مسیر توسعه و پیشرفت را در چهل سال اخیر با سرعت طی کرده است، گفت: امروز خود آمریکایی ها اذعان دارند که جمهوری اسلامی ایران یکی از کشورهای قدرتمند منطقه و جهان است.

حجت الاسلام تقی پور در ادامه سخنان خود با بیان این که ملت بزرگ ایران مرد روزهای سخت هستند، افزود: این مردم هشت سال جنگ تحمیلی با همه محدودیت هایی که داشتند با پیروزی پشت سر گذاشتند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید بر این که آمریکا با تحریم  ملت ایران به هیچ یک از اهداف خود دست نخواهد یافت، خاطرنشان کرد: آمریکایی ها حتم بدانند که بازنده اصلی این بازی که آغاز کردند خود آنها خواهند بود.

مسؤول مدرسه علمیه امام حسین(ع) گتاب با بیان این که ملت بزرگ ایران نخواهند گذاشت خواب آشفته آمریکایی ها درباره کشورمان تعبیر شود، تصریح کرد: این ملت هیچ گاه حاضر نیستند زیر بار ذلت بروند و با قدرت در برابر زیاده خواهی های آمریکایی ها خواهند ایستاد./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات