۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۴۶
کد خبر: ۵۸۴۷۳۰
با هدف استفاده از توان تبلیغ طلاب؛

طرح تبلیغی طریق الهدایه در مدارس مازندران برگزار می شود

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران از اجرای طرح طریق الهدایه در مدارس علمیه استان خبر داد.
معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران

حجت الاسلام لطیف صادقی، معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در ساری، از اجرای طرح طریق الهدایه در مدارس علمیه استان خبر داد.

وی، آشنایی طلاب با فنون کاربردی در تبلیغ، شرکت طلاب در کارگاه های آموزشی به صورت عملی و آموزش فن سخنرانی، کلاسداری، ذکر مصیبت، بیان احکام و مدیریت مساجد را از جمله مهم ترین اهداف برگزاری این طرح عنوان کرد.

حجت الاسلام صادقی، توانمند سازی در عرصه تبلیغ دین، عضویت در طرح بینات به منظور تبلیغ در مدارس، اولویت بکارگیری در طرح مدارس امین و هجرت بلند مدت، امتیاز در تلبس و اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان را از جمله مزایای اجرای طرح طریق الهدایه اعلام کرد.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که طلاب پایه سوم به بالاتر می توانند در این طرح آموزشی شرکت کنند، بیان داشت: این دوره آموزشی و کارگاهی در همه مدارس علمیه برگزار خواهد شد.

وی با بیان این که با بهره گیری از توان تبلیغی این طلاب می توانیم بخشی از خلأهای تبلیغی موجود در استان را پر کنیم، تصریح کرد: اجرای این طرح همچنین بسترهای لازم را برای ورود طلاب علاقه مند به عرصه تبلیغ فراهم می کند.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به این که در این دوره های آموزشی از توان و ظرفیت اساتید مجرب و دوره دیده استفاده خواهیم کرد، گفت: به گونه ای برنامه ریزی شده که طلاب شرکت کننده در این طرح از لحاظ درسی نیز آسیبی به آنها وارد نشود.

معاون تبلیغ حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که در حال حاضر 200 مبلغ در غالب طرح هجرت در مناطق روستایی استان مشغول به تحصیل هستند، افزود: همچنین 250 مبلغ نیز در عرصه مدارس امین به فعالیت های تبلیغی اشتغال دارند.

حجت الاسلام صادقی در ادامه سخنان خود با بیان این که در سال تحصیلی جدید به منظور بهره گیری از حداکثری از توان مبلغان در مدارس مدارس تابع نیز در استان تعریف شده است، گفت: هر مبلغ موظف شده حداقل دو مدرسه را پوشش تبلیغی دهد.

وی همچنین خاطرنشان کرد: مبلغان طرح هجرت استان نیز مأموریت دارند در سال تحصیلی جدید حداقل هفته ای دو روز را در مدارس شهرستان به فعالیت های فرهنگی و تبلیغی بپردازند./۹۵۰/ت303/ب1

ارسال نظرات