۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۶
کد خبر: ۵۸۴۷۱۳
آیت الله عبداللهی:

مشکلات کشور با نگاه به بیرون مرزها حل نخواهد شد

نماینده خبرگان نگاه به بیرون مرزها برای حل مشکلات کشور را بی نتیجه دانست و گفت: تجربه ثابت کرده با تکیه بر دین، آموزه های اهل بیت(ع) و با التزام عملی به رهنمود های رهبری می توان مسیر پر افتخار انقلاب را با اقتدار ادامه داد و در مقابل استکبار ایستادگی کرد.
آیت الله محمود عبداللهی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، آیت الله محمود عبداللهی نماینده مردم اصفهان در مجلس خبرگان رهبری در سخنرانی خود در دفتر تشکل رویش های انقلاب اسلامی با اشاره به ایام شهادت پایان صفر گفت: یکی از آموزه ها در معارف دینی این است که امام از نظر جایگاه، همان جایگاه پیامبر را داراست و رسالت او تداوم رسالت پیامبر است.

وی افزود: رهبری ائمه اطهار(ع) ضامن ابدیت و جهانی بودن اسلام است، چنانکه امام رضا علیه السلام در حدیث سلسله الذهب توحید را منوط و مشروط به ولایت و حاکمیت امام معرفی می فرماید.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان این که در زمان غیبت، فقیه جامع الشرایط تداوم بخش ولایت ظاهری امام است،اظهار داشت: بسیاری از انحرافات و آسیب های اجتماعی در طول تاریخ اسلام به جهت محرومیت جوامع اسلامی از رهبری جامع الشرایط بوده است.

وی ادامه داد: آسیب های بزرگ امروز جهان اسلام و همراهی برخی کشورهای اسلامی مثل عربستان سعودی با دنیای کفر و صهیونیسم بین الملل نشات گرفته از فقدان چنین رهبری است.

آیت الله عبداللهی تأکید کرد: در طول چهل سال که از انقلاب می گذرد، استکبار جهانی از همه سرمایه و توانایی خود برای به زانو درآوردن نظام بهره برده است اما ملت ما با تکیه بر مکتب اهل بیت(ع) و با همراهی کردن با امام و رهبری توانسته همه برنامه ریزی های دشمن را نقش بر آب کند.

وی عنوان کرد: امروز هم برخی از مشکلات بدین جهت است که برخی از افراد در حل مشکلات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی به خارج از مرزها چشم امید دارند که این نگاه مشکلات را حل نخواهد کرد.

نماینده خبرگان رهبری پیوند با معارف اهل بیت(ع) و بهره گیری از آن را در گرو معرفت، شناخت و بصیرت دانست و خاطرنشان کرد: تجربه ثابت کرده است که از این پس هم با تکیه بر دین، آموزه های اهل بیت(ع) و با التزام عملی و نه شعاری به رهنمود های رهبری می توان همچنان این مسیر پر افتخار را با اقتدار ادامه داد و در مقابل استکبار ایستادگی کرد.

ارسال نظرات