۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۵
کد خبر: ۵۸۴۶۹۶
نماینده ولی فقیه در استان ایلام:

استقامت ملت ایران ابهت آمریکا را در هم شکسته است

امام جمعه شهر ایلام گفت: پیروزی انقلاب اسلامی, و حمایت خودجوش مردم از نظام, سرشکستگی آمریکا را به دنبال داشته است.
کریمی تبار

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی تبار در خطبه های امروز نماز جمعه ایلام عنوان کرد: آمریکا همواره ملت و کشور ایران را قبل و بعد انقلاب و حتی در زمان رژیم پهلوی مورد اهانت قرار داده ولی با پیروزی انقلاب اسلامی, حضور مردم در صحنه و حمایت خودجوش آنها از نظام, سرشکستگی آمریکا را به دنبال داشته است.

امام جمعه شهر ایلام خاطر نشان کرد: در روز 13 آبان امسال حضور اقشار مردم به ویژه جوانان و نوجوانان در راهپیمایی و خروش انقلابی آنها بیانگر همراهی ملت با آرمان های نظام و مشت کوبنده  ای به یاوه گویی های جهان استکبار و سردمداران غرب و حامیان منطقه ای آنها بود.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تشریح کرد: همواره ملت انقلابی ایران در برهه های زمانی مختلف اثبات کرده است که زیر بار و فشار زیاده خواهی های آمریکا نمی رود و مقابل این حکومت استکباری ایستادگی می کند.

وی با اشاره به پایان یافتن ماه های محرم و صفر و آغاز جشن های ازدواج جوانان گفت: در اسلام هیچ امری مقدس تر از ازدواج نیست, مسئولان و خانواده ها باید شرایط ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار در پایان با تبریک افتخارآفرینی علی هاشمی ورزشکار وزنه بردار ایلامی در مسابقات قهرمانی جهان در کشور ترکمنستان افزود: حضور و افتخار آفرینی ورزشکار ایلامی در رقابت های جهانی و بین المللی مایه مباهات استان ایلام است.

منبع: فارس

ارسال نظرات