۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱
کد خبر: ۵۸۴۶۹۰
امام جمعه زنجان:

ایران قدرت بازدارندگی خود را مدیون شهدا است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به قدرت بازدارندگی ایران در مقابل دشمن، گفت: این موضوع را مدیون قدرت موشکی و نظامی هستیم.
آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه زنجان اظهار کرد:  ماه محرم و صفر در تاریخ اسلام از جمله ماه‌های مهم بوده و وقایع بزرگی را در دل خود جای داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اینکه استان زنجان در برگزاری مراسمات مذهبی و عزاداری جزو استان‌ها الگو محسوب می‌شود، افزود: استان زنجان در سال‌های اخیر با برگزاری موکب‌های مختلف در کشور عراق به ویژه سامرا نیز توانسته میزبانی خوبی از عزاداران حسینی داشته باشد که امید است این میزبانی در سال‌های آینده نیز ادامه پیدا کند.

وی همچنین با تبریک حلول ماه ربیع‌الاول اظهار کرد: این ماه نیز با داشتن مناسبت‌های فرخنده و هجرت پیامبر از مکه به مدینه مبدا تاریخ اسلام است.

امام جمعه زنجان در ادامه سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت سردار تهرانی مقدم بیان کرد: ایران اسلامی به برکت خوب شهیدان امروز یکی از قدرت‌های برتر منطقه است.

وی با اشاره به  قدرت بازدارندگی ایران در مقابل دشمن عنوان کرد: این موضوع را مدیون قدرت موشکی و نظامی هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه ۲۴ آبان سال ۵۸ دولت آمریکا دارای‌های ایران را در خارج از کشور مسدود کرد، افزود: اقدامات آمریکا مربوط به امروز یا دیروز نیست بلکه مربوط به چهار دهه گذشته است.

وی با قدردانی از مردم استان زنجان در راهپیمایی ۱۳ آبان گفت: امسال نیر روز ملی استکبار ستیزی با حضور پر شور مردم برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با اشاره به اینکه مرگ بر آمریکا همچون ذکر لااله الاالله از یاد مسلمانان نخواهد رفت، تصریح کرد: آمریکا 40 سال است که با ایران در حال جنگ است و در این مدت از هیچ توطئه‌ای دریغ نکرده است.

منبع: فارس

ارسال نظرات