۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۶
کد خبر: ۵۸۴۶۸۰
امام جمعه زاهدان:

ایران اسلامی با رهنمودهای رهبری و اراده مردم از زیر چتر قدرت‌های دنیا بیرون آمده است

امام جمعه زاهدان گفت: اگر ایران اسلامی امروز کشوری مستقل است و از زیر چتر قدرت های دنیا بیرون آمده به واسطه رهنمودهای رهبری و اراده مردم است.
آیت الله سلیمانی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه های نماز جمعه در مصلی قدس زاهدان ضمن دعوت نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار کرد: دیروز سالروز شهادت امام رضا (ع) و بیست و نهم صفر و پایان ماه عزا و اندوه بود و امروز هم روز اول ربیع الاول است که ماه شادی و سرور است.

وی افزود: در هفته وقف قرار داریم که امروزه خدا را شاکریم در ایران وقف به خوبی جا افتاده و مردم با این امر خدا پسندانه  برای آخرت خود توشه ای جمع می‌کنند.

امام جمعه زاهدان ادامه داد: کسی نیست که مسجد گوهرشاد را نشناخته باشد و وقف این مسجد خودش یکی از الگوهای وقف در ایران است.

آیت الله سلیمانی افزود: ایران از زمان کودتای 32 توانست دست دشمن و مستعمرین را از این کشور کوتاه کند اما از آن کودتا تا به امروز آمریکا با ایران دشمنی داشت و شیطنت کرد، آمریکا اگر از محمدرضا شاه ملعون حمایت میکرد بخاطر منابفع خودش بود.

خطیب نماز جمعه افزود: مخصوصا آمریکا زمانی دشمنی‌هایش بیشتر شد که دستش از این سفره کوتاه شد و بعد از انقلاب پایش از این کشور قطع شد و نتوانستند انقلاب اسلامی ایران را ببیند.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی زیر چتر آمریکا بود، اگر انقلاب اسلامی ایران منافع خود در دولت امریکا میدید قطعا دشمنی نمیکرد اما کشورما و انقلاب نمیخواهد متکی به دشمن باشد و زیر چتر یک قدرت دیگری باشد.

امام جمعه زاهدان گفت: جمهوری اسلامی ایران از زمان پیروزی انقلاب اسلامی با رهبری امام امت و ادامه دهنده راه او توسط رهبر معظم انقلاب توانسته اقتدار خودش را ثابت کند اگر امروزه ایران از زیرچتر قدرت‌های دنیا در آمده و به هیچ دولتی وابسته نیستیم فقط و فقط اراده این مردم و رهنمود‌های رهبری بوده است.

آیت الله سلیمانی بیان کرد: ما هشت سال جنگ را با دست خالی با چندین قدرت دنیا پشت سرگذاشتیم، ایران اسلامی یک کشور مستقل است و نمیگذارد کشوری نگاه چپ به این کشور بی اندازد.

وی ادامه داد: امروزه همین کشور ایران انرژی هسته ای دارد آن هم توسط دست دانش مردمان خودش، امروزه ایران اسلامی از دانش پزشکی بالایی برخوردار بوده و در دنیا زبانزد هستند.

منبع: فارس

ارسال نظرات