۱۸ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
کد خبر: ۵۸۴۶۷۷
حجت الاسلام والمسلمین میردامادی:

تصویب تحریم های ظالمانه اثری بر اقتدار نظام اسلامی ندارد

امام جمعه موقت اصفهان گفت: استکبار جهانی با وارد کردن فشارها نمی تواند مردم انقلابی را از پای درآورد و به طور قطع با تصویب تحریم های ظالمانه سبب قدرتمندتر و مقتدرتر شدن مردم و نظام اسلامی می شوند.
میردامادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اصفهان، حجت الاسلام والمسلمین سید مجتبی میردامادی در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه امروز اصفهان گفت: مسؤولان باید به فکر مردم باشند و جلوی حقوق های نجومی و ریخت و پاش های اضافی را بگیرند.

وی در ابتدا با اشاره به روایات متعددی از معصومین(ع) افزود: نماز جمعه فضائل بسیار زیادی دارد و شرکت کردن در آن انسان را از مواهب زیادی بهرمند می سازد؛ در روز جمعه اقامه نماز جمعه نسبت به نماز ظهر تفاوت های زیادی دارد تا جایی که می توانم مدعی شوم اقامه همین نماز جمعه ها تا حدود زیادی سبب حفظ نظام و کشور شده است.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی در ادامه اظهار کرد: باید باور داشته باشیم که هیچ موجودی بدون اراده خداوند نمی تواند به ما ضرر بزند؛ اگر به جای حیا کردن و خوف داشتن از خداوند از قدرت های پوشالی خجالت بکشیم و هراس داشته باشیم قطعاً متضرر خواهیم شد.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: استکبار جهانی با وارد کردن فشارها نمی تواند مردم انقلابی را از پای درآورد و به طور قطع با تصویب تحریم های ظالمانه سبب قدرتمندتر و عزتمندتر شدن این مردم در برابر خودشان می شوند.

استاد اخلاق حوزه علمیه خاطرنشان کرد: تحریم های آمریکایی ها چهل سال سابقه دارد ولی به فرموده مقام معظم رهبری با گذشت این چهل سال آن ها ذلیل تر و ما عزتمندتر شده ایم؛ جمهوری اسلامی ایران در دوران جنگ هشت ساله با پشتوانه و لطف الهی و با وجود همه کمبودها خودش را اثبات کرده است؛ تحریم ها اثر آنچنانی نخواهد داشت.

وی بیان کرد: دشمنان مستکبر وعده می دادند که ایرانی ها در سیزده آبان به خیابان ها می ریزند و حکومت را ساقط می کنند ولی با وجود تمام سختی ها مردم مؤمن همچون کوه ایستاده اند؛ مسؤولان باید به فکر مردم باشند و جلوی حقوق های نجومی و ریخت و پاش های اضافی را بگیرند.

حجت الاسلام والمسلمین میردامادی گفت: مقام معظم رهبری امید را در دل ما زنده کردند و به فرموده ایشان ما به پیشرفت های زیادی دست پیدا می کنیم و نعره کشی های آمریکا به خاطر تضعیف قدرتش در دنیا است؛ آمریکا همچنان رو به افول است و خدازدایی آمریکایی ها آن ها را همچون شوروی سابق تضعیف و نابود خواهد کرد و ما آینده درخشانی خواهیم داشت.

استاد اخلاق حوزه علمیه با تشکر از نیروی های انتظامی و سپاه در حفظ امنیت مراسم اربعین ابراز کرد: امنیت مراسم اربعین به خوبی برقرار شد؛ از دولت و بانک مرکزی گله مند هستیم که وعده دادند گذرنامه ایرانی ها را در دنیا عزیز کنند و ارز داخلی ارزشمند شود ولی بی تدبیری ها سبب پایین آمدن ارزش پول ایرانی شده است تا جایی که عراقی ها پول ما را قبول نمی کردند.

وی در پایان گفت: بهترین مکان برای نمایش اقتدار شیعه مراسم اربعین است و امیدوارم این عظمت روزی به تمام جهانیان معرفی شود./۸۶۷/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات