۱۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۱
کد خبر: ۵۸۴۶۴۵
امام جمعه زنجان:

برای تداوم اقتدار ایران باید متحد و یک صدا باشیم

امام جمعه زنجان گفت: برای تحقق اقتدار کشور همه باید یک صدا و همدل بوده و از اختلاف پرهیز کنیم.
آیت الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه و امام جمعه زنجان

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین علی خاتمی در یادواره ۳ هزار شهید  زنجان و سالگرد شهادت شهید مدافع حرم شهید یدالله صمدی که در  مهدیه مشهد برگزار شد با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران با پشتوانه ۴۰ ساله ولایت فقیه به اقتدار و عزت دست یافته است اظهار کرد: برای تداوم اقتدار و عزت ایران اسلامی همه باید متحد و همدل باشیم.

وی افزود:استکبار همواره کوشیده با روش های مختلف به ایران اسلامی ضربه بزند و رویکرد حال حاضر استکبار جهانی ایجاد بدبینی و ناامیدی در کشور است و در این شرایط ملت ایران هرگز مرعوب و تسلیم تفکرات و خواسته های نامشروع و استبدادی آمریکا نخواهد شد.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با تأکید بر اینکه آمریکا از نفوذ و قدرت منطقه‌ای ایران در هراس است و با شکل‌های مختلف این روند را تحت تأثیر قرار دهد، افزود: ایران اسلامی همواره کوشیده ثابت و امنیت پایدار در منطقه خاورمیانه حاکم باشد ولی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا تداوم حضور نامشروع خود را در گسترش بی‌ثباتی در این منطقه می‌داند و بر این تفکر استبدادی خود تأکید دارد.

نماینده ولی فقیه در  زنجان شرایط حال حاضر کشور سوریه را مورد تحلیل قرار داد و با یادآوری فرآیند ۶ ساله مناقشات در این کشور افزود: امروز دولت و ملت سوریه از حضور ایران در این کشور استقبال کرده و خواستار تداوم این حضور سازنده هستند.

حجت الاسلام والمسلمین خاتمی با بیان اینکه حضور روسیه و ایران در سوریه خواسته دولت و ملت این کشور است، افزود: ملت سوریه خواستار خروج آمریکا از سوریه بوده و حضور این کشور را عامل شکل گیری جریان های مخرب و تروریستی می دانند.

منبع: مهر

ارسال نظرات