۱۹ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۴
کد خبر: ۵۸۴۶۱۵
آيت الله توكل در گفت وگو با رسا:

باور کنیم که ‌آمریکا قدرت و ابهت ندارد| به جوانان میدان داده شود مشکلات حل خواهد شد

نماینده خبرگان رهبری با تبیین مصادیق افول آمریکا گفت: امروز با اطمینان می توان گفت كه ابهت آمریكا در جهان به صفر رسیده است و باید باور کنیم که ‌آمریکا قدرت و ابهت ندارد.
آیت الله توکل

آیت الله سید رحیم توكل نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینكه امروز آمریكا قدرت خود را از دست داده است، گفت: بدیهی است كه كسانی كه بحث افول آمریكا را انكار می كنند، افرادی بی اطلاع هستند و از اوضاع آمریكا و اقتدار ایران در حال حاضر خبری ندارند.

وی ادامه داد: هنگامی كه افراد در خود آمریكا به سخنان ترامپ عمل نمی كنند و برای آن ارزشی قائل نیستند و اروپاییان خود را از آمریكا جدا می دانند، نشانگر رو به افول بودن آمریكا است.

آیت الله توكل عمل نكردن اروپا به تحریم هایی كه آمریكا برای جمهوری اسلامی تعیین كرده است را یكی دیگر از نشانه های ضعف قدرت نرم آمریكا قلمداد كرد و اظهار داشت: اخیراً هم مشاهده كردیم كه ترامپ از مواضع خود در زمینه تحریم ها علیه ایران عقب نشینی كرد؛ همین موضوع هم گواه دیگری بر ضعف و رو به افول بودن آمریكا است.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم تأكید كرد: امروز با اطمینان می توان گفت كه ابهت آمریكا در جهان به صفر رسیده است.

وی حضور پررنگ مردم در عرصه های مختلف را نشانه وحدت جمهوری اسلامی در برابر دشمن دانست و ابراز كرد: واقعیت عالم این است كه ظلم در آن پایدار نمی ماند و امروز نیز ما شاهد هستیم كه آمریكا دیگر آن آمریكای سابق نیست و در مسیر افول قرار گرفته است.

آیت الله توكل در ادامه به تبیین نقش جوانان در پیشرفت جمهوری اسلامی پرداخت و عنوان كرد: جوانان ما سرشار از علم، ابتكار و تجربه هستند و اگر به آن ها میدان داده شود شكی نیست كه خواهیم توانست دنیا را فتح كنیم.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان خاطرنشان كرد: قبل از انقلاب عده ای می گفتند ما نمی توانیم حتی یك سوزن ته گرد بسازیم، اما جوانان ما پس از انقلاب نشان دادند می توانیم در همه عرصه ها به خودكفایی برسیم./٨٤١/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات