۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۸
کد خبر: ۵۸۴۵۵۰
به همت امام جمعه اهواز؛

مجلس عزاداری رحلت خاتم الانبیا برگزار شد

با حضور علما و فضلا مجلس عزاداری رحلت رسول خدا(ص) در بیت امام جمعه اهواز برگزار شد.
برپایی مجلس عزاداری رحلت خاتم الانبیاء از سوی امام جمعه اهواز برپایی مجلس عزاداری رحلت خاتم الانبیاء از سوی امام جمعه اهواز برپایی مجلس عزاداری رحلت خاتم الانبیاء از سوی امام جمعه اهواز برپایی مجلس عزاداری رحلت خاتم الانبیاء از سوی امام جمعه اهواز برپایی مجلس عزاداری رحلت خاتم الانبیاء از سوی امام جمعه اهواز

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مجلس عزاداری حضرت خاتم الانبیا، امروز با حضور آیت الله موسوی جزایری، نماینده ولی فقیه در خوزستان، علما و فضلا در بیت معظم له برگزار شد.

حجت الاسلام جلال جابریان، مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان، سخنران مجلس با اشاره به سیره رسول خدا(ص) در دوران زندگانی گفت: آن حضرت از سجایا و فضایل اخلاقی بسیار بالایی برخوردار بودند به گونه ای که خداوند، وی را اسوه ای حسنه برای همگان معرفی کرده است.

مسؤول دفتر نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه امروزه وهابیت با اعمال و جنایت هایشان آبروی اسلام را برده اند، تصریح کرد: وهابیت احترامی برای حضرت ختمی مرتبت قائل نیست، صلوات را بصورت ناقص بیان می کند و با فتنه انگیزی های خود، جهان اسلام را دچار آشوب کردند.

حجت الاسلام جابریان به اهمیت وجود حضرت ختمی مرتبت در جهان هستی و مقام شفاعت آن بزرگوار اشاره و خاطرنشان کرد: اسلام پس از ارتحال آن بزرگوار، یتیم شده و از مسیر صواب خارج شده و به دست دنیازدگان افتاد.

لازم به ذکر است، مراسم عزاداری اهل بیت (ع) روز پنجشنبه و جمعه (۱۷ و ۱۸ آبان ماه)ساعت ۹:۳۰ در بیت نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با حضور معظم له برگزار خواهد شد./۹۴۵۶/پ۲۰۴/ب۱

ارسال نظرات