۱۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۰
کد خبر: ۵۸۴۵۲۸

کمک رسانی امام جمعه سوسنگرد برای حل معضل آبگرفتگی معابر

حجت الاسلام شمیل پور با حضور در سطح شهر از آبگرفتگی معابر شهر سوسنگرد و آخرین اقدامات صورت گرفته مطلع شد.
کمک رسانی امام جمعه سوسنگرد برای حل معضل آبگرفتگی معابر کمک رسانی امام جمعه سوسنگرد برای حل معضل آبگرفتگی معابر کمک رسانی امام جمعه سوسنگرد برای حل معضل آبگرفتگی معابر کمک رسانی امام جمعه سوسنگرد برای حل معضل آبگرفتگی معابر

حجت الاسلام علی شمیل پور، امام جمعه سوسنگرد، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به مشکلات شهرستان دشت آزادگان به ویژه شهر سوسنگرد پس از بارندگی های اخیر عنوان داشت: هر کدام از شهروندان برای حل مشکلات آب سطحی شهرستان باید نقش خادم و شهردار را عهده دار شوند تا از چنین بحران هایی رهایی پیدا کنیم.

امام جمعه سوسنگرد با اشاره به بازدید میدانی صورت گرفته از سطح شهر خاطرنشان کرد: مسؤولان شهری و استانی باید در برابر چنین بحران هایی آمادگی خود را نشان داده و اجازه ندهند، سیلاب هایی جاری و زندگی شهروندان را مختل کند.

رییس شورای فرهنگ عمومی سوسنگرد با بیان اینکه در نتیجه سیلاب های جاری، آب وارد خانه های بسیاری از اهالی سوسنگرد شده است، افزود: خداوند را از بابت نعمت نزول باران سپاس می گوییم اما مسؤولان استانی نباید فقط نظاره گر وضعیت موجود باشند بلکه با بسیج امکانات همت دوچندانی از خود نشان دهند.

حجت الاسلام شمیل پور ادامه داد: اداره آب و فاضلاب در برابر چنین بحران هایی باید آمادگی داشته و در اسرع وقت وارد عمل شود از سوی دیگر همه مسؤولان انقلابی و جهادی عمل کرده و کم کاری ها و کاستی ها را به دیگر نهادها و ادارات سوق ندهند.

وی با بیان اینکه خدمت خالصانه برای مردم صورت گیرد، اظهار داشت: طبق اعلام هواشناسی در روزهای آینده نیز شاهد بارش خواهیم بود؛ بنابراین کارها مدیریت و به دقیقه ۹۰ محول نشوند.

امام جمعه سوسنگرد در پایان خطاب به مسؤولان استانی و کشوری گفت: به داد خوزستان برسید تا زیر آب نرود./۹۴۵۶/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات