۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۲
کد خبر: ۵۸۴۴۸۴
نماینده مردم کرمان و راور در مجلس:

باید در حوزه جاری و امورات مردم همت بیشتری صورت گیرد

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: باید در حوزه جاری و امورات مردم همت و تلاش بیشتری توسط مسؤولان صورت گیرد.
پور ابراهیمی

به گزارش خبرگزاری رسا، محمدرضا پورابراهیمی در ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با حضور آیت‌الله سیداحمد خاتمی نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در استان کرمان با رویکرد بسیار موثر و فعال خود در سال‌های گذشته به صورت ممتاز در کشور عمل کرده است.

وی با اشاره به بدعهدی‌های آمریکا و تحریم‌هایی که علیه جمهوری اسلامی اعمال می‌شود، ابراز داشت: آمریکا علاقه‌مند است که شرایط اقتصادی را بر مردم سخت کند تا از معبر آن عملیاتی را علیه ما انجام دهد.

پورابراهیمی عنوان کرد: اگر ما خواهان حضور مردم در عرصه انقلاب اسلامی هستیم که تا الان هم مردم به واسطه اعتقادات خود پای انقلاب ایستاده‌اند، باید در حوزه جاری و امورات مردم همت و تلاش بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: شرایط کنونی کشور عادی نیست و سختی‌ها زیادی بر مردم حاکم است، لذا مدیران و مسئولان باید تسهیل امر را در امورات جاری مردم داشته باشند.

پورابراهیمی ادامه داد: تسهیلگری امور جاری مردم کمک می‌کند تا فضایی که در عرصه حمایت از انقلاب داریم به نحو مطلوب‌تری ایجاد شود.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شبهاتی در مورد عملکرد انقلاب اسلامی مطرح می‌شود، گفت: ایران اسلامی در مقایسه با کشورهای منطقه‌ای در رتبه‌های بالا قرار دارد و در بسیاری از زمینه‌ها رتبه‌های تک رقمی داریم.

پورابراهیمی ابراز داشت: ماموریت شورای هماهنگی بر تبیین اقدامات انقلاب اسلامی است و دانشگاه‌ها ظرفیت ممتازی دارند که در این موضوع باید آنها را در نظر داشت.

وی افزود: در بحث گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ظرفیت مهم اساتید دانشگاه و تبیین مواضع انقلاب اسلامی مهم است و لازم است به عنوان کارگروه ویژه استفاده شوند.

پورابراهمی اظهار داشت: امسال چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به فضل الهی آنچنان برگزار می‌کنیم که آنچه به عنوان خواب دشمن در نابودی جمهوری اسلامی اسلامی تعبیر نشده و عزت ایران هم افزایش می‌یابد.

26 کارگروه از اقشار مختلف مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب

مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در این نشست اظهار داشت: در سطح استان با توجه به تعامل و وحدتی که وجود دارد، همه چهره‌های انقلابی، ولایتمدار و دلسوز نظام اسلامی از خرداد ماه، شورای راهبردی و سیاست‌گذاری و ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد تشکیل شده است.

وی با اشاره به رویکردهایی که برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در نظر گرفته شده است، بیان داشت: نخستین رویکرد و سیاست شورا در این ستاد، توجه به منویات رهبری به ویژه در ارتباط با تبیین برکات و دستاوردهای 40 ساله انقلاب اسلامی است.

صدفی مردمی‌شدن فعالیت‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را در بخش برنامه‌ریزی و اجرایی مورد تاکید قرار داد و گفت: حضور جوانان را در این زمینه را مدنظر داریم، ضمن اینکه ایجاد وحدت و انسجام و پرهیز از ایجاد تنش، پرهیز از ایجاد اختلاف، ایجاد تنوع و جذابیت در برنامه‌ها مدنظر قرار دارد.

وی عنوان کرد: حدود 26 کارگروه از اقشار مختلف مردم در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به تبیین برکات و دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌پردازند.

مسؤل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان افزود: برنامه‌های سطحی و کلیشه‌ای را نباید داشت، بلکه همراهی اصحاب رسانه و فضای مجازی به عنوان یک اصل در برنامه‌ها قرار دارد.

منبع: فارس

ارسال نظرات