۱۵ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳
کد خبر: ۵۸۴۴۷۷
حجت الاسلام حسینی مجد:

رهبر انقلاب به بهترین نحو نظام را اداره می کنند

امام جمعه اسدآباد گفت: همان طور که امام راحل انتظار داشتند و این نهضت را شروع کردند رهبری معظم به بهترین وجه آن را اداره کرده اند و در این راه نیز بسیار موفق بوده اند.
حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد

حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد امام جمعه اسدآباد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در همدان، رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) را از معجزات دوران معاصر دانست و خاطرنشان کرد: وجود مبارک مقام معظم رهبری به عنوان یک ذخیره بزرگ الهی تلقی می شود و ایشان و امام خمینی را می توان از معجزات و شگفتی های این دوران شمرد.

وی ادامه داد: بعد از امام راحل، رهبر عظیم الشان انقلاب که دارای ویژگی های منحصر به فردی است به عنوان یک ناجی بزرگ برای امت اسلامی در سراسر گیتی به عنوان ولی امر مسلمانان جهان معرفی شدند.

حجت الاسلام حسینی مجد با بیان این که آنچه خوبان همه دارند می شود با دلیل و سند در وجود و سیمای رهبر گرانقدر پیدا کرد یادآور شد: یکی از ویژگی های بارز رهبری ایمان، تقوا، ساده زیستی و تعبد خالصانه ایشان در محضر پروردگار است.

وی تصریح کرد: یک انسان کامل آن است که قرب به خدا داشته باشد و به معصومین پاک وصل باشد از این رو با توجه به خصوصیات مقام معظم رهبری می توان کمال را در وجود مبارکشان مشاهده کرد.

امام جمعه اسدآباد رهبری را کارشناس علوم مختلف عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری نه تنها در علم و فقاهت دارای تخصص هستند بلکه در امور گوناگون نیز صاحب نظر هستند.

وی اظهار داشت: فضائل علمی ایشان در بحث هنر، شعر و ادب و در بحث سخنوری تاییدی بر شخصیت فرهیخته و فرهنگی رهبری است.

حجت الاسلام حسینی مجد رهبری را ابراهیم بت شکن زمان نامید و یادآور شد: در کنار این فضائل، باید به ویژگی هایی مثل صفت شجاعت که در جای خود همانند ابراهیم بت شکن در بین صفوف دشمنان شکاف ایجاد می کند و با جملات شجاعانه که از ایمان و توکل بر خدا ایشان نشات می گیرد دشمن را به عقب می راند نیز یاد کرد.

وی قدرت مقام معظم رهبری در برخورد با مشکلات را بسیار ویژه نامید و گفت: در برخورد با مشکلات حضرت آقا به خوبی شرایط را مدیریت کرده و هجوم دشمن را متوقف می کند که ده ها مصداق را برای آن می توان مثال زد، هماند خواباندن فتنه ها، کنترل اغتششات، ایجاد وحدت در جامعه و مدیریت احزاب و گروه ها.

امام جمعه اسدآباد یادآور شد: آن چه در مدیریت 29 ساله ولی امر مسلمین جهان مسلم است، حفظ اسلام از تحریف ها و گزند ها است چرا که ذره ای از آنچه امام و اسلام خواسته اند عقب نشینی نکرده اند.

وی افزود: همان طور که امام راحل انتظار داشتند و این نهضت را شروع کردند رهبری معظم به بهترین وجه آن را اداره کرده اند و در این راه نیز بسیار موفق بوده اند.

حجت الاسلام حسینی مجد در پایان تاکید کرد: حفظ انقلاب و دستاورد های آن و توجه به اقشار گوناگون مردم به نحوی که با تمام مشکلات و فتنه ها دشمن نتوانسته است بین مردم و رهبری شکافی ایجاد کند را یکی از مهارت های حضرت آقا باید نام برد./979/ت303/ب1

ارسال نظرات