۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۵
کد خبر: ۵۸۴۴۱۴
در مسجد حضرت زینب پردیسان؛

مراسم وداع با پیکر شهید حجت‌الاسلام دهقانی برگزار شد

مراسم وداع با پیکر شهید حجت‌الاسلام دهقانی مدافع امشب در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد.
شهید دهقانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم وداع با پیکر شهید حجت‌الاسلام محمدحسن دهقانی امشب در مسجد حضرت زینب(س) پردیسان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم حجت الاسلام حسینی از اساتید حوزه علمیه با اشاره به زیارت اربعین و داستان جابر ابن عبدالله که به زیارت امام حسین(ع) در روز اربعین مشرف شد، گقت: ظلم که در حکومت وقت بود مانع از حرکت جابر در رسیدن به قبر امام حسین(ع) نشد.

بر اساس این گزارش در این مراسم خیل کثیری از طلاب و اهالی ولایت مدار پردیسان حضور داشتند که با عزاداری و روضه خوانی بر پیکر شهید یاد نماش را گرامی داشتند.

همچنین در این مراسم اعضای سپاه علی بن ابی طالب(ع) استان قم، تیپ 83 امام صادق(ع) و برخی از مسؤولان پردیسان حضور داشتند.

شایان ذکر است؛ پس از وداع مردم پردیسان با پیکر شهید حجت الاسلام دهقانی بدن مطهر شهید به مدرسه شهید صدوقی انتقال داده شد تا شاگردان این شهید با استادشان وداع کنند.

گفتنی است؛ عصر روز قبل پیکر شهید مدافع حرم حجت الاسلام دهقانی در مدرسه شهید حقانی برای وداع شاگردان و استادان این شهید انتقال یافت.

لازم به ذکر است مراسم تشییع شهید حجت الاسلام دهقانی فردا بعد از ظهر ساعت 14:30 از مسجد امام حسن عسکری(ع) برگزار و پس از اقامه نماز به منظور خاکسپاری به قطعه شهدای مدافع حرم گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) منتقل می‌شود./978/پ202/ب1

ارسال نظرات