۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۴
کد خبر: ۵۸۴۴۱۳
حبیبی:

نهضت امام خمینی زمینه ساز ظهور دولت حضرت مهدی است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد، گفت: نهضت امام خمینی(ره) زمینه ساز ظهور دولت حضرت مهدی(ع) است.
حبیبی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی، دوشنبه شب در مراسمی که به مناسبت پنجمین سال رحلت مرحوم «حبیب‌الله عسگراولادی» و با حضور لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین قمی رییس سازمان تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین مهدوی کنی و دیگر مسؤولان کشوری و لشکری در موسسه شهدای موتلفه اسلامی برگزار شد، گفت: امام راحل مرحوم عسگر اولادی را فردی بسیار صالح می‌دانستند و بارها در کلام خودشان به این امر اشاره کرده بودند.

وی افزود: همچنین رهبر معظم انقلاب برای آن مرحوم از واژه «مجاهدی صادق» استفاده کردند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به خاطره‌ای از مرحوم عسگر اولادی، بیان داشت: روزی آن مرحوم از امام راحل خاطره‌ای برای بنده بیان کرد و گفت بعد از غائله انجمن‌های ایالتی و ولایتی اسفند سال 41 به ملاقات امام راحل رفتم و به ایشان عرضه داشتم که شرایط برای مبارزین بسیار سخت شده و رژیم سایه به سایه آنان را تعقیب می‌کند.

حبیبی ادامه داد: ‌امام خمینی(ره) به آن مرحوم پاسخ دادند این نهضت سه مرحله دارد تا به آن هدف نهایی برسد نخست اسلامی کردن ایران و سپس اسلامی شدن جهان اسلام و آخر اسلامی شدن جهان است تا به این وسیله زمین آماده ظهور امام زمان(عج) شود.

وی اسلامی شدن جهان را بیانگر افق دید امام بیان کرد و گفت: انقلابیون باید بدانند پیمودن این راه و باقی ماندن در مسیر انقلاب سخت است و ثبات قدم می‌خواهد و این راه طولانی تا نهضت امام خمینی ادامه خواهد داشت.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: براساس فرمایش امام راحل کسی نباید نگران انقلاب اسلامی باشد چرا که این انقلاب به انقلاب امام زمان(عج) متصل خواهد شد./813/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات