۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۲
کد خبر: ۵۸۴۴۰۹
طالب زاده مطرح کرد؛

عصبانیت روزنامه های آمریکا و اسرائیل از حضور فراخان در ایران

کارشناس مسائل رسانه با اشاره به حضور لوییس فراخان رهبر جنبش امت اسلام آمریکا در ایران و در شهر مقدس قم از عصبانیت دو روزنامه آمریکایی و اسرائیلی نسبت به این مسأله خبر داد.
همایش افول آمریکا در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش افول آمریکا و گردهمایی اربعینی های مساجد استان قم با حضور مسؤولان استانی از سوی قرارگاه مردمی اربعین حسینی شامگاه دوشنبه در مصلی قدس قم برگزار شد.

نادر طالب زاده کارشناس مسائل سیاسی در این همایش با اشاره به حضور رهبر جنبش امت اسلام آمریکا در ایران، اظهار داشت: وی در یک زمان بسیار حساس به ایران آمد که این حضور تعجب مجامع بین المللی را به خود معطوف کرده است چراکه ایشان وقتی اتفاق ملی در آمریکا می‌ افتد در ردیف اول است.

وی با بیان این که لوییس فراخان نماینده سیاه پوستان مسلمان در آمریکا است، گفت: او در بین مسیحیان رنگین پوست نیز نفوذ ویژه ای پیدا کرده و همه دین مداران آمریکا برای ایشان احترام ویژه ای قائل هستند، بنابراین در مقطعی که ترامپ اعلام می‌ کند تحریم های سنگینتری علیه ایران اعلام خواهد کرد حضور او در ایران یک ریسک بزرگ محسوب می شود.

طالب زاده در ادامه یادآور شد: کلام وی در بین مسیحیت آمریکا نفوذ زیادی دارد، چراکه او انجیل و هنر و قرآن را کامل می‌ شناسد و به روانش شناسی نیز احاطه دارد؛ امروز هم بعد از 22 سال به ایران آمد و با رهبر معظم انقلاب دیداری صمیمانه داشت.

وی با تأکید بر این که آمریکا به شدت از دست ملت ما عصبانی است، گفت: همین امروز در یکی از روزنامه های آمریکایی و اسرائیلی این عصبانیت را به دلیل حضور آقای فراخان در ایران به چشم دیدم و بدون تردید ایثارگری و از خود گذشتگی جنبش امت اسلام در این حرکت مشهود است.

کارشناس مسائل سیاسی در ادامه ابراز داشت: این جنبش و شخص آقای فراخان برای پیروزی مسلمانان تلاش های گسترده ای داشته اند و یکی از اعتقادات اصلی شان همانند ما انتظار ظهور و بحث امام زمان(عج) است تا جایی که وی و جنبش اسلامی در آمریکا ارادت ویژه به امام زمان(عج) دارند.

وی در پایان عنوان داشت: ما این فرصت را قدر می نهیم و امیدواریم این حضور ها در ایران اسلامی و در شهرهای عالم خیزی مثل قم ادامه داشته باشد تا آمریکای جهان خوار بداند که اسلام و دین و انقلاب ما رنگ افول به خود نخواهد دید./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات