۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۲:۴۹
کد خبر: ۵۸۴۴۰۷
با سخنرانی رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا:

همایش بزرگ «افول آمریکا» در قم برگزار شد

همایش بزرگ «افول آمریکا» و گردهمایی اربعینی های حسینی با حضور لوییس فراخان و جمعی از مسؤولان استانی در قم برگزار شد.
همایش افول آمریکا در قم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، همایش افول آمریکا و گردهمایی اربعینی های مساجد استان قم با حضور مسؤولان استانی از سوی قرارگاه مردمی اربعین حسینی شامگاه دوشنبه در مصلی قدس قم برگزار شد.

لوئیس فراخان رهبر جنبش امت اسلام در آمریکا در این همایش اظهار داشت: کشور من یعنی آمریکا برای سال های سال هیچ وقت دوستی خوب برای جمهوری اسلامی ایران نبوده است؛ خصومت آمریکا نسبت به ایران از زمان دکتر محمد مصدق آغاز می‌ شود زمانی که دولت ایران می‌ خواست دست آمریکا را از نفت ایران قطع کند.

این فعال حقوق بشر در آمریکا در ادامه خاطرنشان کرد: خدای متعال از زبان مردی از تبار رسول خدا یعنی امام خمینی(ره) صدا و حاکمیت خود را به جهان نشان داد به همین جهت خصومت آمریکا به ویژه از زمانی که امام خمینی(ره) که انقلاب اسلامی را به راه انداخت بیشتر شد و این نزاع و خصومت همچنان ادامه دارد.

در بخش دیگری از این همایش نادرطالب زاده فعال سیاسی و کارشناس رسانه و سینما به معرفی لوییس فراخوان پرداخت و حضور ایشان را در ایران اسلامی و در شهر مقدس قم اتفاقی بزرگ عنوان کرد.

همچنین مهدی قربانی کرم ریییس قرارگاه اربعین حسینی قم از خدمت رسانی شبانه روزی بیش از 1510 نفر در موکب های مردمی استان قم به به بیش از 90 هزار زائر ایرانی و غیر ایرانی امام حسین(ع) خبرداد.

حجت الاسلام محمدباقر ولدان رییس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان قم و رییس قرارگاه اربعین مصلی قدس نیز در این همایش به معرفی شهر قم به عنوان پایگاه انقلاب اسلامی پرداخت و عنوان کرد: قم شهری است که مبدأ انقلاب اسلامی و ام القرای جهان اسلام و مهد علم و اجتهاد وحرم دوم آل الله به شمار می‌ رود.

وی با اشاره به این که وعده های الهی در انقلاب اسلامی یکی پس از دیگر محقق شده است، گفت: باید یقین کنیم که به فرموده رهبر معظم انقلاب دیگر شکستن هیمنه و هژمونی آمریکا استکبار جهانی نزدیک شده است.

یادآور می شود، در این همایش جمعی از مسؤولان استانی، جمعی از اعضای جنبش امت اسلام در آمریکا، اساتید حوزه و دانشگاه و طلاب خواهر و برادر حوزه علمیه قم حضور داشتند.

در جنب این همایش نیز موکب قرارگاه اربعین حسینی مصلی قدس نیز برقرار بود که در این موکب خدمات پذیرایی، فرهنگی و رسانه ای به زائران به زبان های مختلف ارائه می شد.

در پایان این مراسم نیز یکی از مداحان اهل بیت(ع) به مناسبت سالروز شهادت پیامبر گرامی اسلام(ص) به مدیحه سرایی، روضه خوانی و ذکر مصیبت پرداخت./1330/پ۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات