۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۸
کد خبر: ۵۸۴۴۰۳
معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر:

فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در ارتقای فرهنگ دینی و اخلاقی جامعه مؤثر است

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر با بیان اینکه فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در ارتقای فرهنگ دینی و اخلاقی جامعه مؤثر است، گفت: در راستای ارتقای فرهنگ جامعه از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ در مناطق محروم بهره مند می شویم.
طلاب خواهر

فرشته شاهوردی، معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول(ص) الشتر، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا در خرم آباد، به اهمیت فعالیت تبلیغی خواهران طلبه در جامعه اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به جمعیت بانوان و نقش آنان در خانواده و جامعه فعالیت تبلیغی خواهران مبلغ در بصیرت بخشی و تبیین مسائل روز جامعه مؤثر است.

وی به نقش بانوان در تربیت فرزند، تحکیم بخشی به کانون خانواده و ارتقای فرهنگ جامعه اشاره کرد و افزود: فعالیت خواهران مبلغ در جمع بانوان و در مدارس عاملی مهم برای تقویت معنویت در جامعه است.

شاهوردی با اشاره به اینکه همواره در طول سال از ظرفیت طلاب مبلغ و توانمند شهرستان الشتر در عرصه تبلیغ به ویژه در مناطق محروم استفاده می شود، خاطرنشان کرد: فعالیت تبلیغی خواهران در مصون سازی نسل جوان در برابر آسیب های اجتماعی مؤثر است.

وی در ادامه یادآور شد: طلاب مبلغ با حضور در روستاها و مناطق محروم و انجام فعالیت تبلیغی به بیان احکام و مسائل شرعی برای بانوان می پردازند و در برپایی محافل قرآنی، کارگاه های ترویج سبک زندگی اسلامی ایرانی و گفتمان های حجاب و عفاف نقش آفرین هستند.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه بنت الرسول الشتر خاطرنشان کرد: تبلیغ و تشریح آموزه های دینی و سیره اهل بیت(ع) مهم ترین هدف تبلیغی طلاب مبلغ است.

شاهوردی عنوان داشت: در عرصه های مختلف با بهره مندی از ظرفیت تبلیغی خواهران مبلغ می توان برنامه های دینی و فرهنگی مؤثر و نتیجه بخشی در جامعه انجام داد./9451/ت۳۰۳/ب۱

ارسال نظرات