۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۵۸۴۳۶۷
حجت الاسلام والمسلمين مجتهد شبستری:

آمریکای رو به افول درصدد وارونه جلوه دادن حقایق ایران است

نماينده خبرگان با بیان این که امروز آمریکا در موضع ضعف قرار دارد و رو به افول است، گفت: آمریکایی ها با ابزار رسانه سعی می کنند که واقعیت ها را وارونه جلوه دهند.
حجت الاسلام والمسلمین جواد مجتهد شبستری

حجت الاسلام والمسلمین محمد جواد مجتهد شبستری نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به اینكه آمریكای كنونی در حالت ضعف قرار داشته و رو به افول است، گفت: رییس جمهور آمریكا بخاطر وجود برخی مشكلات اقتصادی در ایران، ادعا می كرد كه ایران سراسر آشوب بوده و وضع اقتصاد ایران وخیم است، در حالیكه همگان با اندكی بررسی خواهند فهمید كه ترامپ یك دروغگو است.

وی با بیان اینكه آمریكا با استفاده از ابزار رسانه سعی می كند مردم ایران را همراه با خودش جلوه دهد، اظهار داشت: دشمن سعی می كند با وارونه جلوه دادن حقیقت ها، نظام اسلامی را غیر متكی به اراده و رأی ملت نشان دهد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتهد شبستری با اشاره به اینكه دشمن با عدم انعكاس حضور ملت در عرصه های مختلف به دنبال سیاه نمایی است، ابراز داشت: اگر كوچكترین حركت اعتراضی در دور افتاده ترین نقطه ایران صورت گیرد، دشمن آن را بزرگ جلوه می دهد، اما حضور گسترده مردم در عرصه دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلابی را منعكس نمی كنند.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری با بیان این كه دشمن به دنبال دروغگویی و منعكس نكردن واقعیت ها است، افزود: مشاهده كردیم كه راهپیمایی ١٣ آبان امسال پرشورتر و گسترده تر برگزار شد و مردم با شور و حرارت بیشتری از این راهپیمایی استقبال كردند، اما دشمن سعی می كند این واقعیت ها را وارونه جلوه دهد.

وی در ادامه با اشاره به اینكه نقش جوانان در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی غیر قابل انكار است، ابراز داشت: از ابتدای انقلاب تا كنون جوانان و نوجوانان در عرصه های مختلف نقش اساسی و محوری داشته اند، بنابراین دولت باید نسبت به جوانان و نقش آن ها در اداره كشور توجه ویژه داشته باشد و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در این زمینه را سرلوحه عمل خود قرار دهد، زیرا جوانان موتور محرك جامعه به سوی پیشرفت است./٨٤١/ت۳۰۲/ق

ارسال نظرات