۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰
کد خبر: ۵۸۴۳۶۶
امام جمعه اسبق کلن آلمان:

قرآن خاستگاه انزجار از استکبار جهانی است

امام جمعه اسبق کلن آلمان با بیان این‌که در قرآن به شعار مرگ بر آمریکا به معنای عام اشاره شده است، گفت: کتاب قرآن، خاستگاه انزجار از استکبار جهانی است.
استکباری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سیدمحمود وزیری در مراسم راهپیمایی 13 آبان با تاکید بر اینکه شعار مرگ بر آمریکا، ریشه قرآنی دارد، اظهار داشت: در جای جای کتاب آسمانی قرآن، به نفرت خدا از استکبار اشاره شده است.

وی ضمن تشریح انواع مرگ بر استکبارهای قرآنی افزود: نه شیعه و نه سنی نمی‌توانند خرده بگیرند که مسلمانی در مقابل مستکبر تسلیم است و خداوند نیز در کتاب انسان ساز قرآن از استکبار، ابراز نفرت کرده است.

امام جمعه اسبق کلن آلمان تصریح‌کرد: خداوند در آیاتی از قرآن کریم از افراد متجاوز، کافر، خائن، مستکبر، اهل استبداد و بی‌عدالت ابراز نفرت کرده و تمام این ویژگی‌ها در دولت آمریکا قابل مشاهده است.

حجت الاسلام وزیری با بیان این‌که در قرآن به شعار مرگ بر آمریکا به معنای عام اشاره شده است، ابراز داشت: کتاب قرآن، خاستگاه انزجار از استکبار جهانی (آمریکا) است.

وی به پیام‌های روز 13 آبان اشاره و خطاب به مسؤولان استانی بیان‌ داشت: اهمیت‌بخشی به جوان و نوجوان و برنامه‌ریزی برای این قشر، مهم‌ترین پیام روز تاریخی تسخیر لانه جاسوسی توسط دانش‌آموزان و دانشجویان است.

جانشین سابق نماینده رهبری در سوریه از استقامت و مقاومت به عنوان دومین پیام روز 13 آبان نام برد و اذعان‌ داشت: در جنگ 33 روزه اسرائیل با لبنان، چند روزی در خط مقدم حضور داشتم و شاهد بودم که حزب‌الله، پرچم اسرائیل را با توسل به ائمه اطهار(ع) پایین آورد و این همان مقاومت است.

حجت‌الاسلام وزیری به اوضاع نابسامان اقتصادی کشور اشاره و ابراز داشت: اما این وضع رو بهبود است، دشمن قصد دارد از آتشی که در کشور به پا کرده است در جهت ناامیدکردن همان نوجوانانی که پرچم آمریکا را در روز 13 آبان آتش می‌زنند بهره ببرد.

وی خطاب به دانش‌آموزان حاضر در مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در مصلی بندرعباس گفت: همه شماها بدانید که ایمان، انرژی و امید ثمره حضورتان در راهپیمایی این روز تاریخی است.

استاد حوزه و دانشگاه در پایان تاکیدکرد: دانش‌آموزان و دانشجویان باید با ایمان، انرژی و امید، مسیر انقلاب را که همان مسیر استکبارستیزی با آمریکا و همدستانش است را با تمام قوت بپیمایند و بدانند که راه شان، راه انبیا و مرسلین است.

منبع: فارس

ارسال نظرات