۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۶
کد خبر: ۵۸۴۳۶۲

۱۳ آبان نمایش قدرت استکبارستیزی ملت ایران است

نماینده ولی‌فقیه در سپاه با اشاره به اینکه ۱۳ آبان را نمایش قدرت استکبارستیزی ملت ایران است، گفت: دشمنان می‌خواهند غیرت دینی در کشور کمرنگ شود اما باید بدانند که در چاله مکر خویش دفن می‌شوند
حجت الاسلام حاجی صادقی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی سپاه کرمانشاه، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در آیین تکریم و معارفه مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه اظهار داشت: روحیه استکبارستیزی مردم ایران که همان نه گفتن به استکبار جهانی است در 13 آبان و 22 بهمن  نمود و تجلی می‌یابد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی ایجاد یاس و ناامیدی و از بین بردن روحیه ظلم ستیزی، انقلابی و عاشورایی ملت ایران را از توطئه‌های شوم استکبار برشمرد و بیان کرد: رمز ماندگاری انقلاب تکیه بر اصول بوده و ملت غیور و فهیم ایران اسلامی در چهار دهه پای آرمان‌هایی که برگرفته از مبانی اسلام ناب محمدی(ص) و احیاگر استقلال و عزت آنان است محکم و استوار ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استقامت فکری و حفظ روحیه جهادی و انقلابی را از مسائل مهم و مورد نیاز در این برهه توصیف و تصریح کرد: دشمنان ملت ایران و بدخواهان انقلاب اسلامی در تلاش هستند تا با توطئه و خباثت‌های گوناگون این استقامت را در هم شکسته و مجاهدان را به زانو درآورند.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی 13 آبان را نمایش قدرت استکبارستیزی ملت ایران دانست و اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند  غیرت دینی در کشور کمرنگ شود اما باید بدانند که در چاله مکر خویش دفن می‌شوند زیرا مردم ما از اعتقادات و فرهنگ عاشورایی خود نخواهند گذشت.

نماینده ولی فقیه در سپاه در پایان با تاکید بر اینکه دینداری ما باید همراه با عمل انقلابی باشد، گفت: نباید اجازه داد فتنه در گفتمان انقلابی و استکبارستیزی تاثیر گذارد و باعث کم رنگ شدن آنها شود.

در این مراسم با تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام علی‌مراد یوسفی‌راد در مدت تصدی مسئولیت، حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان به عنوان مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه کرمانشاه منصوب شد. 

منبع: تسنیم

ارسال نظرات