۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۵۸۴۳۵۴
صفار هرندی:

شعاع نفوذ معنوی نظام اسلامی سبب شکست امریکا در منطقه شده است

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شعاع نفوذ معنوی نظام اسلامی باعث شکست امریکا در منطقه شده است، گفت: امروز این شعاع معنوی باعث انتخاب دولتهای همسو در منطقه شده است.
صفار هرندی

به گزارش رسا، محمدحسین صفارهرندی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در راهپیمایی با شکوه 13 آبان مردم قزوین با اشاره به اینکه تنها بخشی از مشکلات امروز کشور  مربوط به دشمن بیرونی است اظهار کرد: بخشی از ضعف های موجود در اقتصاد نیز به دلیل ضعف مدیریتی در داخل کشور است.

وی افزود: با تمام این شرایط بنا به اعلام صندوق بین المللی پول اقتصاد ایران هم اکنون هجدهمین اقتصاد دنیا است و این یعنی اقتصاد این کشور به عنوان یک اقتصاد قدرتمند در دنیا مطرح است.

هرندی اضافه کرد: در حالی که برخی‌ها به دنبال نمایشی سفید از امریکا هستند باید با نمایش واقعیت‌های امریکا و ظلم‌های این کشور در حق مردم ایران، در برابر تحریف‌های رسانه ای ایستاد و مردم را نیز هوشیار کرد.

وی بیان کرد: امریکا در طول تاریخ ایران، از کودتا بر علیه ملت ایران هیچ ابایی نداشته و همواره تلاش کرده تا علی‌رغم خواست مردم دولتی دست نشانده را در کشور مستقر کند و کودتای 28 مرداد و نوژه تنها گوشه‌ای از تلاش برای کودتا است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام بیان کرد: از ابتدای انقلاب امام(ره) به امریکا خوشبین نبودند، اضافه کرد: تسخیر لانه جاسوسی به عنوان انقلاب دوم ملت ایران، نمایش استقلال‌خواهی ملت ایران و ایستادن در برابر استکبار بود.

وی گفت: فریاد مرگ بر امریکای ملت ایران تاثیر خود را بر روی ملت ها گذاشته است تا جایی که محبوبیت 60درصدی امریکا در دهه 60 امروز به تنفر 80 درصدی مردم منطقه از او تبدیل شده است.

هرندی اضافه کرد: در شرایطی که زمانی امریکا بر لشگر خود به هرجایی که میخواست ورود میکرد، اما امروز نه تنها این قدرت را ندارد بلکه در برابر دولت های قانونی و ملت ها ناکام می‌ماند.

وی تصریح کرد: تنها در یک مورد می بینیم که مقاومت در برابر امریکا شکست این کشور و تغییر مواضع آن را در پی داشته است تا جایی که اکر امریکا 7 سال پیش با قدرت از رفتن بشار سخن می‌گفت، اما امروز بیان میکند تاکیدی بر رفتن بشار نداریم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه شعاع نفوذ معنوی نظام اسلامی باعث شکست امریکا در منطقه شده است، گفت: امروز این شعاع معنوی باعث انتخاب دولتهای همسو در منطقه شده است.

وی بیان کرد: روحیه استکبار ستیزی ملت ایران و مقاومت این مردم، ایران را به کشوری تاثیرگذار و بازیگری بزرگ در منطقه تبدیل کرده است.

این مسئول در پایان با بیان اینکه مقاومت به حق همیشه نتیجه مثبت دارد، تاکید کرد: مسیر مستقیم مبارزه با زیاده‌خواهان عالم به عنوان یک مسیر الهی همیشه پیروز است و نباید از حرکت در این مسیر ترسید.

منبع: فارس

ارسال نظرات