۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۹
کد خبر: ۵۸۴۳۵۳
امام جمعه قزوین:

ملت ایران هیچگاه پشتیبانی از نظام را رها نخواهند کرد

امام جمعه قزوین گفت: امروز ملت ایران یکپارچه علیه دشمنان انقلاب برخواسته و با وحدت و انسجام به استکبار نشان داد که هیچگاه پشتیبانی از نظام را رها نخواهند کرد.
حجت الاسلام والمسلمین عابدینی

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی در مراسم تجمع 13 آبان که در خیابان شهدا برگزار شد، اظهار داشت: همواره نقشه‌های دشمنان خدا با محوریت صهیونیت بوده و با شکست مواجه شده است.

وی بیان کرد: قصه تحریم‌ها باعث شده که روی پای خود بایستیم و در عرصه‌های مختلف به پیشرفت دست یابیم.

امام جمعه قزوین گفت: اگر تحریم نمی‌شدیم قدرت موشکی، تجهیزات پزشکی و موفقیت‌های علمی امروز را شاهد نبودیم و خوشبختانه تحریم برای ما خیر و برکت داشته تا پیشرفت کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین تصریح کرد: مردم در هر زمینه‌ای که نیاز باشد حضور پرشور داشته و وظیفه خود را در قبال نظام و انقلاب به نحو مطلوبی عمل کرده‌اند.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی گفت: امروز ملت ایران یکپارچه علیه دشمنان انقلاب برخواسته و با وحدت و انسجام به استکبار نشان داد که هیچگاه پشتیبانی از نظام را رها نخواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: شعار مرگ بر آمریکا برگرفته از قرآن کریم بوده و خداوند بر مقابله با ظالمان سفارش کرده است در حالی که وقتی مقاومت و استقامت ملت با شعار مرگ بر آمریکا تجلی یابد دشمن جز عقب نشینی کاری نمی‌تواند بکند.

امام جمعه قزوین بیان کرد: ملت امروز باید با استقامت، خشم خود را در مقابل دشمنان نشان داده و اعلام حضور کنند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات