۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴
کد خبر: ۵۸۴۳۴۶
آیت‌الله شاهچراغی:

حضور مردم در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب باشکوه است

نماینده ولی فقیه در استان سمنان با اشاره به حضور گسترده مردم این استان در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان، گفت: حضور مردم در همه صحنه‌های دفاع از انقلاب باشکوه است.
آیت الله شاهچراغی

به گزارش خبرگزاری رسا، آیت‌الله سید محمد شاهچراغی اظهار داشت: مردم ولایی استان سمنان در همه صحنه‌ها حضور باشکوه و با عظمتی دارند و باید از مردم قدردانی کنیم.

وی با اشاره به پیام این حضور مردم برای دشمنان ایران اسلامی تصریح کرد: بزرگترین پیام این حضور این است که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند».

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به وظیفه مردم کشور در مواجهه با دشمنی‌های آمریکا تصریح کرد: مردم کشورمان ـ مانند همیشه ـ باید (در برابر دشمنی‌های آمریکا) صبور باشند و امروز نیز با حضور در راهپیمایی 13 آبان به تکلیف خود عمل کردند.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اینکه حوادث سه‌گانه‌ای که ظرف چند سال از قبل پیروزی انقلاب اسلامی تا چندسال پس از آن اتفاق افتاد؛ یوم‌الله 13 آبان را رقم زد افزود: در همه این حوادث و رویدادها علیه ملت ایران دست آمریکا دیده می‌شود.

وی با اشاره به فضاسازی‌ها و جنگ روانی و رسانه‌ای آمریکا علیه ملت بزرگ ایران افزود: ملت بزرگ ایران هوشیار و بیدارند و فریب تبلیغات دروغین دشمن را نمی‌خورند.

منبع: تسنیم

ارسال نظرات