۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
کد خبر: ۵۸۴۳۳۲

واگذاری ۲.۳ میلیون دلاری سوله‌های شهرداری مشهد در نجف

شهردار مشهد طی نامه‌ای به مدیر آستان مقدس علوی برای واگذاری ابنیه ساخته شده توسط شهرداری مشهد در نجف به آستان مقدس علوی اعلام آمادگی و هزینه انجام شده برای آن‌ها را ۲.۳ میلیون دلار عنوان کرد.
مشهد

به گزارش خبرگزاری رسا، قاسم تقی‌زاده خامسی طی نامه‌ای به مدیر آستان مقدس علوی در نجف پیشنهاد واگذاری سوله‌های شهرداری مشهد در نجف اشرف را ارائه داد.

شهردار مشهد در این نامه از حمایت و همراهی مدیر آستان مقدس علوی جهت افزایش تعامل با شهرداری مشهد؛ بیان کرد: ساخت و تکمیل سوله‌های نجف اشرف در مرحله 90 درصد پیشرفت فیزیکی قرار دارد.

وی ادامه داد: با توجه به پیشنهاد جنابعالی در جلسه 28 ژوئن 2018 با حضور سرکنسول محترم، شهرداری مشهد آمادگی دارد طی قرارداد جدید نسبت به‌واگذاری همه مستحدثات ساخته شده توسط شهرداری مشهد به‌عتبه علویه اقدام کند.

تقی‌زاده خامسی در این نامه هزینه‌های انجام شده توسط شهرداری مشهد را 2 میلیون و 300 هزار دلار عنوان کرد و نوشت: همه اسناد هزینه‌کرد به‌صورت جداگانه اعلام می‌شود.

وی در ادامه این نامه بیان کرد: تاکنون 560 نفر نیروی فنی و عمرانی جمعا به میزان 13 هزار و 440 نفر روز کار در ساخت و احداث سوله‌ها، از طرف شهرداری مشهد اعزام شده‌اند.

شهردار مشهد در پایان نامه ابزار امیدواری کرده با مساعدت مسؤولان و عوامل اجرایی آستان مقدس علوی، در ادامه خدمت‌گذاری به‌زائران و مجاوران آن امام همام قدم‌های بزرگ برداشته شود.

گفتنی است؛ در سربرگ این نامه، تاریخ 12 مرداد 97 به‌چشم می‌خورد و برخی منابع غیررسمی صورتجلسه واگذاری این سوله‌ها را نیز منتشر کرده‌اند.

منبع: فارس

ارسال نظرات