۱۴ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴
کد خبر: ۵۸۴۳۱۹
دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت:

اگر کسی طرفدار استقلال کشور است باید مذاکره با آمریکا را منع کند

سخنران مراسم راهپیمایی ا۳ آبان گفت: اگر امروز کسی در کشور طرفدار استقلال و پیشرفت کشور است باید هرگونه گفت‌وگو و مذاکره با آمریکا را محکوم و دیگران را از این مسأله منع کند
حجت الاسلام اختری

به گزارش خبرگزاری رسا، حجت الاسلام والمسلمین محمدحسن اختری در مراسم راهپیمایی 13 آبان در مقابل مصلای اردبیل اظهار کرد: اگر امروز کسی در کشور طرفدار استقلال و پیشرفت کشور است باید هرگونه گفت‌و‌گو و مذاکره با آمریکا را محکوم و دیگران را از این مسأله منع کند.

وی افزود: ما به نصرت و وعده الهی اطمینان داریم و می‌دانیم ظلم پایدار نیست و حق پیروز خواهد ماند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت تصریح کرد: باید خاطره 13 آبان را گرامی بداریم زیرا این واقعه گویای توطئه‌های پی در پی آمریکا علیه کشور ایران و اهل بیت است.

حجت الاسلام والمسلمین اختری تأکید کرد: همه توطئه‌های آمریکا تا کنون با شکست روبه‌رو شده است و از این به بعد نیز اینگونه خواهد بود.

وی ادامه داد: باید به تحلیلگران بی‌عقل گفت آن زمان آمریکا در منطقه و ایران کلی پایگاه نظامی داشت و نتوانست در مقابل انقلاب اسلامی بایستد اکنون که مهر انقلاب اسلامی در دل مردم‌ منطقه و جهان جای گرفته است هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت اضافه کرد: تحریم‌های پوشالی آمریکا که آن را به بوق و کرنا می‌دمند مانند تحریم‌های گذشته هیچ تأثیری در عزم و اراده ملت ایران در پیروی از راه حق نخواهد داشت.

منبع: فارس

ارسال نظرات